پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش

یاسوج ( پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی فرا رسیدن این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران بویژه مربیان ورزش در مدارس تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۵۱۰۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد متن پیام محمد جمالی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته تربیت‌ بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین و ترویج اهمیت و آثار ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی است.

نهادینه کردن امر ورزش در سطح مدارس پایه و ابتدایی یکی از راهکارهای تضمین سلامت جامعه محسوب می‌شود و گسترش تفکر اهمیت فعالیت‌های بدنی در نزد دانش‌آموزان و فراهم کردن زمینه برای روی آوردن آنها به ورزش از جمله اهداف آموزش و پرورش است.

ورزش پدیده‌ای فرهنگی، اجتماعی است که ترویج آن به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر با افزایش کارآمدی اجتماعی ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد و با پرورش نیروی انسانی توانمند، سالم و با روحیه، در شتاب بخشیدن به روند تعالی و پیشرفت جامعه بسیار مؤثر است. 

26 مهر لغایت دوم آبان ماه در تقویم کشورمان با عنوان گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش نامگذاری شده است. اینجانب فرا رسیدن این روز فرخنده را به همه ورزشکاران، مربیان و همه همکاران عزیز و پرتلاشی که در خدمت توسعه ورزش و تربیت بدنی در معاونت تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش استان و شهرستانها و مناطق و مدارس گام برمی‌دارند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

محمد جمالی

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار