مدیر شعبه بیمه دانا کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد:

اهدای ۱۰۰ بسته کیف و لوازم تحریر به دانش‌آموزان نیازمند کهگیلویه‌و‌بویراحمد

یاسوج (پانا) - مدیر شعبه بیمه دانا استان کهگیلویه‌وبویراحمد از اهدای 100 بسته آموزشی کیف و لوازم تحریر به دانش‌آموزان نیازمند این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۱۰۰ بسته کیف و لوازم تحریر به دانش‌آموزان نیازمند کهگیلویه‌و‌بویراحمد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سیدمهدی صادقی در دیدار با رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی از طریق بیمه دانا کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمه دانا ۱۰۰ بسته فرهنگی در قالب کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان روستایی هدیه داده است، گفت: ضروری است با حمایت همه دستگاه‌های حمایتی در استان حتی یک دانش‌آموز به دلیل فقر و نبود امکانات از ادامه تحصیل بازنماند.

صادقی، ارزش نقدی هر بسته تحصیلی را یک میلیون و 500 هزار تومان عنوان کرد و افزود: بسته‌های تحصیلی شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، مدادرنگی، تراش و پاک‌کن بوده که برای تهیه این بسته‌ها در مجموع بالغ بر 150 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر شعبه بیمه دانا استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: اقدامات نیکوکارانه در آموزش و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و نیکوکاری به دانش‌آموزان اثرگذار است.

سیدولی موسوی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار از همکاری و تعامل خوب بیمه دانا با آموزش و پرورش و نگاه ویژه‌ای که به دانش‌آموزان مناطق محروم دارد، تقدیر وتشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار