سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزش‌و‌پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد و دانشگاه آزاد اسلامی‌

یاسوج ( پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت‌ با هدف نقش‌آفرینی سایر دستگاه‌ها درخصوص‌‌تعلیم و تربیت، تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزش‌و‌پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد و دانشگاه آزاد اسلامی‌

به گزارش‌ روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، محمد جمالی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، گفت: در راستای بهره‌مندی از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد منعقد کردیم.

جمالی تصریح کرد: برگزاری اردوهای علمی، بازدید دانش‌آموزان از مراکز علمی وکارگاهی تحت پوشش دانشگاه آزاد استان، استفاده از ظرفیت تجهیزات آزمایشگاهی کارگاه‌های فنی و صنعتی دانشگاه آزاد با هدف برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی هنرجویان هنرستان‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و‌... از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه دو ساله و دارای 9 ماده است بیان کرد: برقراری امکان تعامل همکاری و هم‌افزایی بین دانشگاه و اداره کل به‌منظور تجمیع توانایی نیروی انسانی و ظرفیت‌های متقابل علمی فنی و آزمایشگاهی جهت دستیابی به اهداف سازمانی طرفین، ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی و کارگاهی مورد نیاز، تهیه و تبادل عناوین تحقیقاتی مورد نیاز طرفین و در اولویت قرار دادن دانشگاه در انجام پروژه‌های تحقیقاتی که دانشگاه در آن زمینه دارای تجارب و توان علمی کافی است، همکاری متقابل و موثر و انتقال تجربیات در تاسیس و راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی شرکت‌های دانش‌بنیان ومعرفی دانشجویان دانشگاه جهت گذراندن واحد درس کارآموزی به اداره آموزش و پرورش از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه تربیتی کشور است و بیشترین جامعه‌پذیری در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

‌کاوه پیشقدم افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با تاسیس دانشکده مهارت به سمت مهارت‌محوری حرکت می‌کند که دانشجویان حداقل در دوران تحصیل با یک مهارت آشنا شوند.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه با ماهیت علمی، پژوهشی بین دو دستگاه به امضا رسیده است، تصریح کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها فرصت خوبی برای تعامل و همکاری آموزش وپرورش و دانشگاه آزاد اسلامی در بخشهای مختلف است.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش وپرورش استان و دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد به امضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار