سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

زنگ «شور عاطفه‌ها» در مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد نواخته شد

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نواخته شدن زنگ «شور عاطفه‌ها» با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید در مدارس سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ «شور عاطفه‌ها» در مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد نواخته شد

محمد جمالی در آیین نواختن زنگ شور عاطفه‌ها در مدرسه ۹ دی یاسوج که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیر سازمان دانش‌آموزی و جمعی از مسئولان برگزار شد با بیان اینکه امروز به طور همزمان زنگ شور عاطفه‌ها در سراسر مدارس استان نواخته شد، گفت: ترکیب شور عاطفه‌ها در واقع ترکیب بسیار زیبا و پر از مضامین و مفاهیم عالی است. از این جهت که بتوانیم عاطفه‌ها را در میدان عمل در راستای تعلیم و تربیت، علم‌آموزی و خاموش کردن جهل عرضه کنیم.

جمالی با بیان اینکه در سطح استان قریب ۱۷۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۳ هزار آموزشگاه داریم، گفت: با توجه به شرایط محروم استان اکثریت دانش‌آموزان این استان نیاز به کمک دارند.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز امیدواری از اینکه روزی برسد که این شور عاطفی برای بحث کیفیت‌بخشی در زمینه مسائل تربیتی و آموزشی هزینه شود، خاطرنشان کرد: امسال قرارگاهی در سطح استان داریم که سازمان دانش‌آموزی مسئولیت توزیع هدفمند اقلامی که در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد را در مناطق ۱۳ گانه بر عهده دارد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این آیین ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله توسط رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: قریب یک ماه است که برنامه شور عاطفه‌ها در مساجد، پایگاه‌ها و... در حال برگزاری است و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را کمک به دانش‌آموزان نیازمند عنوان کرد.

مبشری با ابراز تاسف از اینکه چندین مدرسه، بیمارستان و... مورد حمله وحشیانه رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل قرار گرفته است، اظهار کرد: متاسفانه افرادی با سوءاستفاده از علم، بشریت و انسانیت را اینگونه آزرده می‌کنند.

وی به فرمایش پیامبر اعظم(ص) که فرمودند «علم باعث تسلط می‌شود» اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان ما باید تسلط رژیم صهیونیستی و استکبار را تغییر دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه عده‌ای از دانش‌آموزان در سراسر استان به دلیل نداشتن برخی از ملزومات مورد نیاز نمی‌توانند به درستی علم بیاموزند، خاطرنشان کرد: همگی باید کمک کنیم که تعلیم، تربیت و آموزش موفق شود؛ زیرا کشوری می‌تواند به توسعه دست پیدا کند که دانش‌آموزان موفقی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۴ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش و حمایت کمیته امداد است، تصریح کرد: با کمک خیرین و کمیته امداد در پویشی تحت عنوان مشق همدلی مقداری لوازم تحریر بین قریب ۶۰۰۰ دانش‌آموز توزیع شد.

مبشری با اشاره به اینکه ارزش کمک‌های مردمی از ابتدای جشن عاطفه‌ها تا به امروز بیش از ۳ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: اگر کمک‌های مردمی نباشد قاعدتاً ما نمی‌توانیم جوابگوی مشکلات باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار