سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

«شور عاطفه‌ها» در مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار می‌شود

یاسوج ( پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه «شور عاطفه‌ها» با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید، در مدارس سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
«شور عاطفه‌ها» در مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار می‌شود

محمد جمالی در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی شور عاطفه‌ها که با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری و رئیس سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: مقاومت با شهادت رهبرش نه تنها ضعیف نمی‌شود، بلکه راسخ و مستحکم در قلب‌هاباقی می‌ماند.

 وی با اشاره به اینکه به دلیل همزمانی با شهادت سید حسن نصرالله، امسال نیز پویش جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار می‌شود، اظهار کرد: پویش ملی شور عاطفه‌ها در راستای ترویج فرهنگ و انفاق و احسان برای کمک به علم‌آموزی فرزندان ایران‌، فرهنگ‌سازی فرصت مشارکت مردم در موضوع نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان، اجرایی کردن نیت نیکوکاران در موضوع تحصیل نیازمندان، تامین نیازهای دانش‌آموزان در سال تحصیلی با مشارکت مردم و هدفمندسازی و هدایت انفاق مردم در جهت تحصیل جوانان نیازمند، روز سه شنبه ۱۰ مهرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

سید نظام مرادی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان نیز در این جلسه ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: امیدوارم ما مسلمانان بتوانیم از خون شهدایی که برای دفاع از تمامیت اسلام در جای جای دنیا ریخته می‌شود حراست کنیم.

مرادی گفت: مطابق سنوات گذشته شور عاطفه‌ها با همکاری و همیاری کمیته امداد امام خمینی برای دستگیری از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت با شعار مشق همدلی یا آینده‌ساز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده باید برای دانش‌آموزان نیازمند همان آموزشگاه هزینه شود، خاطرنشان کرد: مدارسی که دانش‌آموز نیازمند ندارند می‌توانند ۸۰ درصد کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده را به مدارسی که دانش‌آموز نیازمند دارند اهدا و ۲۰ درصد بقیه را به حساب کمیته امداد منطقه خود واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار