استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

شهدای فرهنگی و دانش‌آموز کهگیلویه‌و‌بویراحمد بیش از ۵۴۰ نفر هستند

یاسوج ( پانا) - استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۲۰۰۰ شهید استان بیش از ۵۴۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز داریم که ۲۵ درصد شهدای این استان را تشکیل می‌دهند.

کد مطلب: ۱۵۰۵۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدای فرهنگی و دانش‌آموز  کهگیلویه‌و‌بویراحمد بیش از ۵۴۰ نفر هستند

یدالله رحمانی در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان که با حضور سرپرست آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: دانش‌آموزان ما نقش آینده‌سازان و مدیران آینده کشور را دارند.

وی با بیان اینکه از مجموع ۲۰۰۰ شهید استان بیش از ۵۴۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز داریم که ۲۵ درصد شهدای این استان را تشکیل می‌دهند، افزود: از مجموع ۱۱ هزار جانباز بیش از هزار و ۴۰۰ جانباز و از مجموع ۴۶ هزار رزمنده بیش از ۶ هزار رزمنده از این استان هستند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان تقویت شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان انقلاب و مدیران آینده کشور هستند که در گذشته در دوران دفاع مقدس نقش خود را با تقدیم شهدا ایفا کردند.

رحمانی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم نقش دانش‌آموزان را در آموزش، تعلیم و تربیت و آشنایی با علوم روز دنیا پررنگ‌تر کنیم، خاطرنشان کرد: کشوری مسیر توسعه خود را شتابان‌تر پیگیری می‌کند که مجهز به نیروی انسانی زبده و توانمند باشد.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ما باید وفاق و همدلی را که شعار اصلی دولت است در همه مجموعه‌ها و به خصوص مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان داشته باشیم.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: پارمیس عسکری‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار