پیام تبریک نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

یاسوج ( پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۳۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌و‌بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، متن پیام حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم 

هل یستوی الذین یعلمون و لا یعلمون؟

 آیا کسانی که می‌دانند و کسانی که نمی‌دانند با هم برابرند؟

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که بار دیگر توفیق نصیبمان گردید تا در طلیعه سال تحصیل۰۴-۱۴۰۳ بتوانیم به آینده‌سازان ایران عزیز خدمت کنیم.

تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و به همگان یادآور می‌شویم جهاد در عرصه علم، دانش و کسب معرفت جایگاهی هم تراز با جهاد در جبهه‌های نبرد دارد. بدون شک شروع دوباره علم‌آموزی و کسب فضیلت که از مقوّمات فخر و برتری آدمی است همگان را امیدوار می‌سازد این مرز و بوم فرزندان شایسته‌ای در دامان خود پرورش می‌دهد و نویدبخش آینده درخشان برای این سرزمین است. 

با عنایت به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در جامه عمل پوشاندن به تحقق سند تحول بنیادین، از معلمان گرانقدر که هدایت کننده و اسوه امین و بصیر در فرایند تعلیم و تربیت می‌باشند، می‌خواهم به عنوان موثرترین عنصر در تحقق ماموریت‌های نظام آموزش و پرورش ، جد و جهد وافری در توانمند سازی دانش‌آموزان از خود نشان دهند. 

هیچ معلمی با اطلاعات دیروز، دانش‌آموز امروز را نمی‌تواند برای جامعه‌ی فردا آماده کند. 

و اما دانش‌آموزان، عزیزان آینده ساز، آنچه شماها باید بیاموزید اندیشیدن و رساندن خود به مرز خودباوری، خودیادگیری و پرسشگری است، ‌لذا در این سال بر شماها لازم است خود را همسو با سند تحول بنیادین قرار دهید و در جهت ارتقائ معنویت و توجه به قرآن و اهل بیت علیهم السلام و اقامه نماز در مدرسه اهتمام ویژه داشته باشید. 

 بار دیگر سال تحصیلی جدید را سرشار از شور و امید و همگرایی برای دانش‌آموزان و معلمان گرامی آرزومندم و توفیق روز افزون همه خدمتگزاران به نظام تعلیم و تربیت را از درگاه خداوند منان خواستارم.

بدان کوش تا زود دانا شوی

چو دانا شوی، زود والا شوی

نه داناتر آن کس که والاتر است

که والاتر آن کس که داناتر است.

 

 آیت‌الله سید نصیر حسینی 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار