پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

یاسوج ( پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی 1404-1403 و بازگشایی مدارس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ متن پیام محمد جمالی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز بهار تعلیم وتربیت و بازگشایی مدارس با حضور پرشور دانش‌آموزان ایران اسلامی در کلاس‌های درس، جلوه‌های زیبایی از خاطرات شیرین روزهای درس و مدرسه را تداعی می‌کند. همانگونه که فروردین، نویدبخش حیات مجدد طبیعت است، مهرماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

همزمانی هفته پرافتخار دفاع مقدس با بازگشایی مدارس نیز سال تحصیلی پرشور و امیدآفرینی را نوید می‌دهد. در این فضا یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی را گرامی می‌داریم و به روح و روان پاک آنان درود می‌فرستیم.

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که یک بار دیگر، آغاز بهاری دوباره را به نظاره خواهیم نشست؛ بهاری که بسیار باشکوه‌تر از بهار طبیعت است و آن بهار تعلیم و تربیت است؛ آغاز فصلی که نوروز علم و دانش و مزین به گنجینه تربیت است.

هرساله در آغاز سال تحصیلی جدید، شاهد حضور خیل گسترده مشتاقان علم و دانایی در مراکز علمی و آموزشی هستیم. رویدادی باشکوه که یک ملت برای فرهیختگی نسل خویش تدارک می‌بیند تا بتواند مقاصد مکتسب خویش را به نسل بعد منتقل کند و از این طریق، هویت خود را استمرار بخشد.

مدرسه، کانون همه فضیلت‌ها، محور رشد و بالندگی و زمینه‌ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان تراز انقلاب است و ماه دل‌انگیز مهر، یادآور خاطرات خوش، همدلی‌ها، دوستی‌ها و سخت‌کوشی معلمان و دانش‌آموزان در مسیر تعلیم و تربیت است و این مهم به‌ویژه در سالی که شعار محوری آن «برای ایران، برای مدرسه» است، بیش از هر زمانی اهمیت می‌یابد.

اینجانب فرا رسیدن ماه مهر، ماه رویش مجدد دانه‌ دانایی را به همه فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز کهگیلویه و بویراحمد تبریک و شادباش گفته و توفیق روزافزون همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین آینده‌سازان این خاک پُرگهر را در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را از خداوند متعال خواستارم.

محمد جمالی

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار