معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

کسب ۲ رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان کهگیلویه‌و‌بویراحمد

یاسوج ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش‌آموزان این استان در چهل و دومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری موفق به کسب 2 رتبه برتر شدند.

کد مطلب: ۱۵۰۳۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۲ رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان کهگیلویه‌و‌بویراحمد

 به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد حجت دبیقی با بیان اینکه دانش‌آموزان این استان در چهل و دومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری، موفق به کسب 2 رتبه برتر شدند، گفت: این جشنواره در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری و پنج رشته هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

دبیقی، افزود: اثرهای برتر دانش‌آموزان متوسطه دوم را به دبیرخانه جشنواره کشوری ارسال کردیم که پس از داوری مرحله کشوری، حدیث نفیس‌پور در رشته مداد رنگی و آیسین عرب‌پور در رشته طراحی ذغال از شهرستان گچساران توانستند رتبه‌های برتر کشوری را کسب کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان، تصریح کرد: امیدوارم این رویه در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر و با شرکت دانش‌آموزان بیشتری در کشور انجام شود، زیرا ما دانش‌آموزان مستعد زیادی داریم که پتانسیل این امر مهم را دارند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار