رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویداحمد:

آزادگان و جانبازان عرصه تعلیم و تربیت میراث گرانبهای ۸ سال دفاع مقدس هستند

یاسوج ( پانا) - رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویداحمد گفت: آزادگان و جانبازان عرصه تعلیم و تربیت میراث گرانبهای ۸ سال دفاع مقدس هستند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آزادگان و جانبازان عرصه تعلیم و تربیت میراث گرانبهای ۸ سال دفاع مقدس هستند

محمد شریف مجیدیان، در مراسم تجلیل از جانبازان فرهنگی ۸ سال دفاع مقدس، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان دفاع مقدس، آزادگان و جانبازان عرصه تعلیم و تربیت را میراث گرانبهای 8 سال دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: این جان‌برکفان جنگ تحمیلی، افتخاری برای دانش‌آموزان استان هستند که درس شجاعت و مقاومت در پاسداری از انقلاب اسلامی ایران را از آن‌ها می‌آموزیم.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان، گفت: آسایش و امنیت امروز ما نشات گرفته از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران ما است.

وی، گفت: شهدا شاخص زندگی ایثارگرانه و ولایت محور در جامعه هستند که جوانان و نوجوانان ما باید در تمام مراحل زندگی آنان را الگوی خود قرار دهند.

مجیدیان؛ با اشاره به اینکه جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری به برکت خون شهدا و صبر و فداکاری خانواده‌های آنها رقم زده شد، گفت: شهدا، فرهنگی را در جامعه نهادینه کردند که امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز است و این فرهنگ در همه مراحل راهگشاست.

در پایان این جلسه از جانبازان فرهنگی ۸ سال دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار