رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد:

فضا و محیط مدرسه نقش مهمی در یادگیری دانش‌آموزان دارد

یاسوج (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: فضا و محیط مدارس، نقش مهمی در یادگیری دانش‌آموزان دارد و مدیران مدارس باید فضا و محیطی بانشاط را جهت ایجاد انگیزه بیشتر در دانش‌آموزان فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فضا و محیط مدرسه نقش مهمی در یادگیری دانش‌آموزان دارد

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ سیدولی موسوی در نشست کارگروه اطلاع‌رسانی و رسانه پروژه مهر آموزش وپرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد، گفت: فضا و محیط مدارس، نقش مهمی در یادگیری دانش‌آموزان دارد که مدیران مدارس باید فضا و محیطی بانشاط را جهت ایجاد انگیزه بیشتر در دانش‌آموزان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس در هفته آخر شهریور، پاکسازی و زیباسازی مدارس استان کهگیلویه‌وبویراحمد با همکاری شهرداری‌ها، مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان انجام شود، افزود: انتظار می‌رود مدیران خلاق و دغدغه‌مند مدارس ضمن ایجاد محیطی بانشاط، جلسه شورای مدرسه و شورای معلمان را جهت ایجاد هماهنگی بهتر، قبل از آغاز سال تحصیلی تشکیل دهند و با استفاده از فنون و روش‌های نوین آموزشی تلاش کنند تا سطح کیفی آموزش ارتقا پیدا کند.

موسوی بر توجه به سلامت دانش‌آموزان در محیط مدرسه تاکید کرد و اظهار کرد: آموزش و پرورش در نهادینه‌سازی مقوله سلامت در میان دانش‌آموزان، نقش اساسی دارد که لازم است معلمان با توجه به نقش الگوپذیری خویش 5 دقیقه آخر کلاس‌های درس را به مقوله سلامت اختصاص دهند تا گام‌های اصولی و اساسی در ارتقای سلامت دانش‌آموزان برداشته شود و بتوانند به عنوان سفیران سلامت در جامعه‌ به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، توجه به ورزش دانش‌آموزان در محیط مدارس را نیز مورد تاکید قرار داد و از مدیران مدارس در سطح استان خواست برای ایجاد نشاط و شادابی در میان دانش‌آموزان و یادگیری بهتر آنان نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش در مدارس داشته باشند.

وی مدرسه را کانون تعلیم و تربیت برای آموزش مطلوب رفتارهای اجتماعی دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: رسالت آموزش و پرورش، تربیت انسان است که توجه به مدرسه توجه به انسان خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: در راستای سیاست‌های تحولی دولت چهاردهم بر مبنای سند تحول بنیادین آمورزش و پرورش، متولیان آموزش وپرورش و مدیران مدارس به عنوان خط مقدم تحول، تمام تلاش خود را به کار گیرند تا شاهد آموزش و پرورش قوی، پویا و بالنده برای تربیت نیروی انسانی در تراز نظام جمهوری اسلامی باشیم.

موسوی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفی آموزش و توجه به تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استفاده خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار