مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا ۲۵ شهریور برگزار می‌شود

خبرنگاران پانا بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، خبرنگاران پانا را بازوی توانمند آموزش و پرورش دانست و گفت: کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا ۲۵ شهریور برگزار می‌شود

سیدنظام مرادی در نشست هم‌اندیشی معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی ادارات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت امام عصر(عج) گفت: امیدوارم همه در عمل و گفتار، ادامه‌دهنده راه ائمه اطهار(ع) باشیم.

وی با بیان اینکه در ایام تابستان 2 رویداد مهم اردوی ملی دانش‌آموزان دختر و پسر و همچنین انتخابات مجلس دانش‌آموزی را پشت سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا نیز ۲۵ شهریور برگزار خواهد شد.

مرادی با اشاره به اینکه خبرنگاران پانا بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند، افزود: خبرنگاران پانا بعد از آموزش‌های لازم، رویدادهای مهم آموزشگاه‌های شهرستان‌ها و مناطق خود را به تصویر خواهند کشید.

وی به برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت یک ماه از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر اشاره کرد و گفت: امیدوارم در این ایام از ظرفیت خانواده‌ها و دانش‌آموزانی که از نظر مالی، شرایط مساعدی دارند برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در زمینه تهیه لوازم‌التحریر، پوشاک و بقیه مایحتاج کمک بگیریم.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به تشکیل قرارگاهی در سطح استان با کمک همه تشکل‌ها، نهادها و انجمن‌های خیریه اشاره کرد و گفت: قرار است این قرارگاه در سازمان دانش‌آموزی تشکیل شود و به دانش‌آموزان و خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند کمک شود.

مرادی با انتقاد از عدم ثبت شاخص‌ها در سامانه حوزه ارزیابی و عملکرد، اظهار کرد: متاسفانه در بعضی از شهرستان‌ها و مناطق هنوز این شاخص‌ها در سامانه مربوطه ثبت نشده است.

وی به معرفی نیروهای مامور با ظرفیت یک تا ۱۰ نفر اشاره کرد و افزود: با معرفی این نیروها تا پایان سال تحصیلی این نیرو در اختیار منطقه قرار می‌گیرد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه‌و بویراحمد، آمادگی کامل خود را برای برگزاری جلسه توجیهی و توانمندسازی مربیان تشکیلاتی در همه شهرستان‌ها و مناطق اعلام کرد.

وی بر برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی در شهرستان‌ها و مناطق تاکید کرد و گفت: مصوبات این جلسه، حکم قانون را دارد که امیدوارم در سال تحصیلی جدید عملیاتی شود.

مرادی به طرح «نماد» اشاره کرد و گفت: این طرح به شناسایی دانش‌آموزان با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد که قرار است امسال بخشی از آن به سازمان دانش‌آموزی محول شود.

هر کدام از معاونان پرورشی در این جلسه، نقطه نظرات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار