تقدیر و تشکر جمعی از مردم کهگیلویه‌و‌بویراحمد از عملکرد رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش

یاسوج ( پانا) - جمعی از مردم استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در پیامی از زحمات شبانه‌روزی رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش این استان تقدیر و تشکر کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر و تشکر جمعی از مردم کهگیلویه‌و‌بویراحمد از عملکرد رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش

 متن پیام بدین شرح است:

جناب آقای حاج علی فضلی رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد

سلام علیکم

رشد و توسعه خدمات در حوزه‌های آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش گسترده و عمیق انسان‌هایی است که روح و فکر والایشان سرشار از عشق به سرزمین، دین وملیتشان است.

گزینش، یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است و به واقع وظیفه‌ای حساس و رسالت خطیریست که مسئولین را در برابر ایثارگری شهدای عزیز که در راه رستگاری اسلام، جان پاک خود را در کف اخلاص نهادند، بیش از پیش متعهّد می‌دارد.

بدینوسیله فرصت را غنیمت شمرده از تلاش‌های وسیع و کوشش‌های وثیق شما، تقدیر و تشکر نموده و با هدف والای احیای سلامت و صلاحیت نیروی انسانی و جلوگیری از اتلاف منابع و خدمت رسانی عرفی و قانونی به آحاد مردم؛ از زحمات شبانه‌روزی و ارزشمند و صادقانه جنابعالی در هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد تقدیر و تشکر می‌کنیم و رضایتمندی خود را نیز اعلام می‌کنیم.

و در پایان از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت و تداوم حضورتان را در راستای دستیابی به اهداف عالیه آن مجموعه و خدمت‌رسانی به مردم شریف و پرافتخار استان و توسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران مسئلت داریم. در پناه مهر الهی همواره نیکبخت و نیکنام باشید.

جمعی از مردم استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد

 

لازم به ذکر است علی فضلی از معلمان خوشنام، محبوب و مردمی استان به حساب می‌آید و از محبوبیت خاصی در بین مردم برخورد دار است که از سال ۱۳۹۵ تا به امروز ریاست هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد را بر عهده دارد و عملکرد فوق العاده‌ای رقم زد که باعث رضایتمندی مردم عزیز استان شد.

 

بررسی پرونده گزینش بیش از ۳ هزار ۷۰۰ نفر در آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش 

مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: ۱۴۰۰ نفر جهت پذیرش دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند که مصاحبه عمومی‌، تحقیقات و سایر استعلامات انجام شد سپس جمع‌بندی و نتایج در سوم مرداد ماه ۱۴۰۳ به تهران ارسال شد.

علی فضلی افزود: در آزمون استخدام دبیری ۴۵۷ نفر معرفی شده بودند همه اقدامات لازم اعم از مصاحبه عمومی وتخصصی‌، تحقیقات از محل‌ کار و سکونت وتحصیل انجام و‌ سپس جمع بندی، نظردهی و ثبت نمرات در سامانه مخصوص انجام شد و در انتها نتایج این گروه دهم مرداد ۱۴۰۳ به تهران ارسال شد.

وی با بیان اینکه بحث گزینش آزمون استخدامی ۵۳۰ نفر آموزگاری به اتمام رسید و نتایج اعلام شد، خاطر نشان کرد: هم اکنون مشغول گزینش ۷۱۳ نفر از مشاغل کیفیت‌بخشی هستیم که پس از مصاحبه و تحقیقات و سایر استعلامات نتایج به تهران ارسال می‌شود.

مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد، عنوان کرد: علاوه بر بررسی و مصاحبه گزینش معرفی شدگان آزمون استخدامی بالای ۲ هزار نفر هم از بچه‌های استان در این سه آزمون در سایر استانها قبول شده‌اند که تحقیقات تعدادی از آنها انجام و ارسال شد و بقیه هم در حال انجام و سپس به استانهای مربوطه ارسال خواهد شد.

فضلی با بیان اینکه هسته گزینش از طلایه‌داران پالایش ورود معلمان مؤمن، انقلابی و متعهد به آموزش و پرورش است تصریح کرد: تلاش ما در گزینش بر این است معلمانی باتقوا، مومن، متعهد، دلسوز، مسئولیت پذیر، شجاع و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی جذب کنیم.

وی در پایان گفت: علاوه براینها مراحل جذب ۱۰۷ نفر از سهمیه معلولین ۸۲ نفر نیروهای خدماتی سهمیه فرزندان شهدا وجانبازان بالای ۷۰ درصد هم در دست اقدام است و از ابتدای مهرماه هم گزینش بالغ بر ۳۵۰۰ نفر از نیروهایی که قرار است در مدارس غیر دولتی مشغول شوند در دستور کار قرار خواهند گرفت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار