بازدید معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد از دوره‌های سوادآموزی

یاسوج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویداحمد از کلاس‌های درس دوره‌های سوادآموزی شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد از دوره‌های سوادآموزی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویداحمد؛ سیدحمزه باقری‌نژاد به همراه رئیس اداره سوادآموزی و جمعی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان از روند آموزشی دوره‌های سوادآموزی بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی قرار گرفت.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در این بازدید ضمن ابراز خرسندی و رضایت از پیشرفت آموزشی سوادآموزان، گفت: کلاس‌های دوره تحکیم به پایان رسیده و آزمون‌های این دوره برگزار و نتایج آن‌ها نیز اعلام شده است.

باقری‌نژاد با بیان اینکه کلاس‌های دوره‌های سوادآموزی و انتقال هنوز ادامه دارند، خاطرنشان کرد: بعد از پایان این کلاس‌ها، حوزه‌های امتحانی در همه شهرستان‌ها و مناطق مشخص و امتحانات دوره‌های مذکور به‌صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.

درجریان این بازدید ضمن ارزشیابی آموزشی و پرسش و پاسخ از سوادآموزان دوره‌های سوادآموزی و انتقال، نظرات و پیشنهادات، مشکلات پیش روی سوادآموزان و آموزش‌دهندگان، پرونده‌های آموزشی آموزش‌دهندگان دوره‌های سوادآموزی بررسی شد و نقایص آن‌ها و رفع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار