سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

شورای دانش‌آموزی تمرین مسئولیت‌پذیری برای آینده است

یاسوج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت شورای دانش‌آموزی تمرین مسئولیت‌پذیری برای آینده خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی تمرین مسئولیت‌پذیری برای آینده است

محمد جمالی در دوازدهمین دوره انتخابات شورای  دانش‌آموزی، با بیان اینکه مطابق سند تحول بنیادین، وظیفه آموزش و پرورش تسهیلگری در تربیت‌پذیری دانش‌آموزن است و آموزش و پرورش باید زمینه تربیت‌پذیری جـامعـه هدف خود را مُهیا کند، گفت: یکی از این زمینه‌ها کارزار ‌‌انتخابات شورای دانش‌آموزی است.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه ما باید در حوزه دانش‌آموزی مطابق با سند تحول بنیادین و مبانی نظری آن، گفتمان‌سازی کنیم، خاطر‌نشان کرد:‌ گفتمان‌سازی به معنی اینکه دانش‌آموز ما با الفبای حضور در جامعه آشنا شود که این موضوع خود یکی از سیاست‌های انتخابات شورای دانش‌آموزی است.

وی افزود: دانش‌آموزان برگزیده شورای دانش‌آموزی باید در آموزشگاه‌ها و مدارس مباحثِ درسی، تربیتی و فرهنگی را تبیین کنند.

جمالی بر نقش و جایگاه مهم  نمایندگان تاکید کرد و گفت: شورای دانش‌آموزی تمرین مسئولیت‌پذیری برای آینده خواهد بود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی  استان نیز در این جلسه  با اشاره به اینکه تنها تشکل وابسته به آموزش و پرورش سازمان دانش آموزی است، افزود: سازمان دانش آموزی در ۳ حوزه پیشتازان، خبرگزاری پانا و مجلس دانش‌آموزی فعالیت دارد.

سید نظام مرادی گفت: خبرگزاری پانا تنها خبرگزاری رسمی  دانش‌آموزی کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای سازمان دانش آموزی بحث مجلس دانش آموزی یا همان شورای دانش‌آموزی است گفت: در آبان ماه هر سال انتخابات شورای دانش‌آموزی برگزاری می‌شود.

مرادی با  اشاره به اینکه روسای شورای دانش‌آموزی هر مدرسه به عنوان اعضا هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی شهرستان هستند، تصریح کرد: برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی استان ما با توجه به ظرفیت، ۷ نفر عضویت در هیئت رئیسه است که خروجی کار نماینده مجلس دانش‌آموزی استان است.

خبرنگار : دانش‌آموز: مریم انصاری راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار