مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد؛

بهره‌برداری از ۵۱ فضای آموزشی، فرهنگی و پرورشی تا مهر ۱۴۰۳

یاسوج (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از بهره‌برداری از ۵۱ فضای آموزشی، فرهنگی و پرورشی تا مهر ۱۴۰۳ در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۵۱ فضای آموزشی، فرهنگی و پرورشی تا مهر ۱۴۰۳

سیدرضا حسینی‌نیک در جلسه شورای معاونین اداره‌ کل آموزش و پرورش استان که با محوریت پروژه مهر به صورت ویبناری با وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: 51 فضای آموزشی و فرهنگی با 173 کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تا مهر 1403به بهره‌برداری می‌رسد.  

وی زیربنای این پروژه‌ها را  17 هزار و 700 مترمربع عنوان کرد و گفت: بالغ بر ۹۰ درصد پروژه‌ها تحویلی، خیری یا مشارکتی هستند. 

حسینی‌نیک با اشاره به اینکه 6 هزار صندلی برای امتحانات در اختیار مناطق قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تجهیز مدارس تحویلی بر اساس نیازمندی‌های صورت‌گرفته  نیز در حال انجام است. 

محمد جمالی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز در این جلسه از تعامل و همراهی اداره کل نوسازی با مجموعه آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد و‌ گفت: برای آغاز سال تحصیلی، نیازمندی‌های مدارس احصا و برای نوسازی ارسال شده که ان‌شاءالله با تامین این نیازمندی‌ها مهر بانشاطی را آغاز کنیم.

جمالی، اولویت آموزش وپرورش در پروژه مهر را کلاس درس دانست و خاطرنشان کرد: 90 درصد سازماندهی در شهرستان‌ها و مناطق انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار