کارشناس‌مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

بیش از ۸۲ درصد دانش‌آموزان نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کرده‌اند

یاسوج (پانا) - کارشناس‌مسئول توزیع کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از ثبت سفارش کتب درسی بیش از ۸۲ درصد کل دانش‌آموزان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۸۲ درصد دانش‌آموزان نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کرده‌اند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ حسن اوحدی در تشریح وضعیت ثبت سفارش و توزیع کتب درسی جهت بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۳ گفت: یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۱۶۰ جلد کتاب وارد استان شده از این تعداد ۸۳۰ هزار جلد در شهرستان‌ها و مناطق توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه بر اساس آمار پیش‌بینی‌شده ۱۶۷ هزار دانش‌آموز در سطح استان داریم، گفت: تاکنون ۱۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان یعنی قریب به ۸۲ درصد  نسبت به ثبت سفارش کتاب اقدام کرده‌اند.

اوحدی، ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در مدرسه در سامانه «سیدا» را شرط ثبت سفارش کتب درسی  دانست و عنوان کرد: بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده‌اند که انتظار می‌رود اولیای گرامی هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان و ثبت کتب درسی اقدام کنند.

 وی تعداد دانش‌آموزان ثبت سفارش کتب درسی  پایه‌های ورودی در پایه اول دبستان  را ۹ هزار و ۱۰۸ نفر و  پایه هفتم را ۶ هزار و ۴۵۲ نفر عنوان کرد.

اوحدی با بیان اینکه سامانه ثبت سفارش کتب درسی برای همه پایه‌ها باز است و  از ۱۰ شهریور کتب درسی در شهرستان‌ها و مناطق به مدارس توزیع می‌شود، تاکید کرد: مدیران مدارس و اولیا به فوریت نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند تا در امر توزیع کتب درسی، خللی ایجاد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار