سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

مجلس دانش‌آموزی نقش مهمی در تصمیم‌سازی‌های آموزش و پرورش دارد

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد نسبت به برنامه‌ریزی‌ جهت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس دانش‌آموزی تاکید کرد و گفت اعضای مجلس دانش‌آموزی در سطوح مختلف، نقش مهمی در تصمیم‌‌سازی‌های آموزش‌وپرورش دارند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی نقش مهمی در تصمیم‌سازی‌های آموزش و پرورش دارد

محمد جمالی در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه اعضای مجلس دانش‌آموزی در سطوح مختلف، نقش مهمی در تصمیم‌‌سازی‌های آموزش‌وپرورش خواهند داشت، گفت: انتخابات مجلس دانش‌آموزی با حضور اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی استان در 30 مرداد برگزار می‌شود.

سیدنظام مرادی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این جلسه با تشریح فرآیند انتخابات مجلس دانش‌آموزی اظهار کرد: پس از ارسال شیوه‌نامه انتخابات مجلس دانش‌آموزی بر اساس جمعیت دانش‌آموزی، یک نفر پسر و یک نفر دختر به استان اختصاص یافت.

 مرادی با اشاره به اینکه 28 نفر از اعضای شورای دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی هستند، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کاندیداهای عضویت در مجلس دانش‌آموزی از 14 لغایت 20 مرداد انجام می‌شود که پس از طی فرآیند قانونی در روز 30 مرداد، ساعت 10 صبح انتخابات مجلس دانش‌آموزی در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی در سطح استان برگزار خواهد شد.
 
مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران خبرگزاری پانا خبر داد و تصریح کرد: در نیمه اول شهریور، دوره آموزش خبرنگاری با حضور بیش از 40 نفر از دانش‌آموزان فعال خبرگزاری پانا برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار