رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویداحمد:

شاخص‌ترین ویژه‌برنامه محرم، سوگواره «احلی من العسل» است

یاسوج (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص‌ترین ویژه‌برنامه ماه محرم، سوگواره «احلی من العسل» است.

کد مطلب: ۱۴۸۶۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شاخص‌ترین ویژه‌برنامه محرم، سوگواره «احلی من العسل» است

حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در جلسه هماهنگی برگزاری سوگواره «احلی من العسل» ضمن تقدیر و تشکر از همکاری همه‌جانبه روابط‌ عمومی آموزش و پرورش گفت: روابط عمومی، آیینه انعکاس زحمات همکاران است.

حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد با اشاره به قرار گرفتن در ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با بیان اینکه اداره قرآن، عترت و نماز، برنامه‌های فرهنگی متنوعی را برای این ایام در نظر گرفته است، تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه فرهنگی این ایام، سوگواره «احلی من العسل» است.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی سوگواره «احلی من العسل» با حضور دستگاه‌های متولی برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، بسیج شهرستان بویراحمد، اوقاف و صدا و سیما برگزار شد که همه دستگاه‌ها آمادگی کامل خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها اعلام کردند.

مصباح‌نژاد با بیان اینکه ویژه‌برنامه سوگواره احلی من‌ العسل در روز پنج‌شنبه (۲۱ تیر) ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود، گفت: این برنامه به طور همزمان در مناطق ۱۳ گانه استان و با هدف انس و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان با اردوهای عاشورایی برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی این برنامه به صورت زنده از طریق صدا و سیما استان پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است این برنامه با حضور حداکثری جوانان و نوجوانان عاشورایی در استان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار