مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

شهید رئیسی آرامشش را در راه خدمت به مردم از خود سلب کرد

یاسوج (پانا) - رئیس جمهور، شهید رئیسی در طول مدت خدمت آرامش و آسایش خود را در راه خدمت به مردم از خود سلب کرد و در نهایت هم در مسیر خدمتگزاری به مردم جانش را فدا کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شهید رئیسی آرامشش را در راه خدمت به مردم از خود سلب کرد

حجت الاسلام والمسلمین قدرت‌الله خرم‌روز در آیین گرامی‌داشت اربعین شهدای خدمت و ترحیم مادر شهید والامقام امینی‌نیک که با حضور جمعی از مسئولین در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد برای برگزاری این مراسم، گفت: رئیس جمهور محبوب و مردمی، در طول مدت خدمت آرامش و آسایش خود را در راه خدمت به مردم را از خود سلب کرد و در نهایت هم در مسیر خدمتگزاری به مردم جانش را فدا کرد.

خرم‌روز با بیان اینکه شهید عبداللهیان تمام قد در خدمت به نظام و ملت بود، خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از ارتباط با جهان و کشورهای همسایه مرهون تلاش این شهید عزیز بود.

وی با اشاره به سخن پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: اگر کسی در راه خدمت به مردم تلاش کند، خداوند ثواب مجاهدت در راه خدا و محبوبیت در دلها را نصیبش می‌کند؛ که این ویژگی را خداوند بزرگ نصیب شهید رئیسی کرد.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در راستای گرامیداشت ترحیم مادر شهید والا مقام با اشاره به سخن پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق صادق (ع)، در رابطه با مقام پدر و مادر تصریح کرد: ادا کردن حق پدر و مادر باعث رستگاری انسان خواهد شد.

وی، گفت: مادر شهید سالها فراق و دوری فرزندش را با صبوری و شکر‌گذاری در پیشگاه خداوند تحمل کرد.

روضه خوانی و قرائت زیارت عاشورا، تقدیم به روح پاک شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار