سیدولی موسوی*

همه‌ می‌آییم برای سربلندی ایران

یاسوج (پانا) - صندوق‌های رأی، سنگرهای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی هستند. همه در روز ۸ تیر برای سربلندی و سرافرازی ایران و اعلام همبستگی و اتحاد به صحنه‌ می‌آییم و حماسه‌ای پرشور‌تر از همیشه خلق خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
همه‌ می‌آییم برای سربلندی ایران

انتخابات مظهر اقتدار، حضور و اراده ملی در تعیین سرنوشت کشور و پشتوانه محکمی برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام اسلامی است و نقش موثری در معادلات بین‌المللی دارد.

در جهان امروز، مهمترین چیزی که به نظام‌ها و حکومت‌ها مشروعیت می‌بخشد، حضور و نقش مردم در صحنه است. همانطور که امام علی(ع) می‌فرمایند: «اگر حضور مردم نبود، حکومت را نمی‌پذیرفتم.» پس مردم نقش اول جامعه اسلامی هستند و با حضور خویش در صحنه انتخابات و رای دادن به حاکمان به آن‌ها مشروعیت می‌بخشند.

در جهان امروز، صندوق رای و جمهوریت، نشانه اصلی میزان حضور و مشارکت مردم است که هرچه این حضور پررنگ‌تر و بالاتر باشد، علامتی از مقبولیت نظام حاکم است و این مقبولیت می‌تواند زمینه‌ساز اقتدار و ایجاد قدرت و عزت برای کشور باشد.

حضور مردم یعنی رای به سازوکارها و خدمات نظام و انقلاب اسلامی بر اساس قانون اساسی برای اداره بهتر جامعه است. هرچقدر صندوق رای پربار و سنگین‌تر باشد، عظمت و شکوه ایران اسلامی نیز بیشتر می‌شود، وزن سیاسی و قدرت ایران عزیز در منطقه و جهان نمایان‌تر می‌شود و مستکبران و جهان‌خواران می‌فهمند که نمی‌توانند در جایی که مردم متحد و معتقد به مبانی و اصول خود هستند، نفوذ کنند و مجبور می‌شوند با ملت ایران با احترام رفتار کنند و حقوق ملت پایدار و مقاوم ایران را بپذیرند اما اگر خدایی ناکرده این حضور کم‌رنگ شود، آن وقت است که چشم طمع دشمنان به این آب و خاک خواهد افتاد و فاصله ایجاد شده بین مردم و حاکمیت را فرصتی برای پیاده کردن نقشه‌های شیطانی خود می‌بینند.

پس بیایید دست در دست هم و پابه‌پای هم برای داشتن ایرانی عزتمند، سرافراز و سربلند در روز جمعه (8 تیر) صندوق‌ها را با رای خویش پر کنیم که صندوق‌های رای، امروز سنگر‌‌های حفاظت از نظام جمهوری اسلامی هستند و همبستگی و اتحاد خویش را به همه جهانیان، دوستان و دشمنان نشان دهیم تا پشت دوستان، گرم و دل دشمنان از این هیبت و شکوه بلرزد و همچنین پیامی بدهیم به همه بدخواهان چه داخلی‌های خودباخته و چه دشمنان قسم‌خوره که نظام اسلامی استوار و محکم با تکیه بر اتحاد و انسجام ملی ایستاده و هر روز قوی‌تر از دیروز به سمت قوی شدن با رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به پیش می‌رود.

همه در روز جمعه 8 تیر برای سربلندی ایران عزیز، پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، حماسه‌ای دیگر از جنس شور و شعور خلق خواهیم کرد که شگفتی‌ساز خواهد شد.

*فعال فرهنگی و رسانه‌ای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار