سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه‎‌وبویراحمد ۳۵ هزار رأی‌اولی دارد

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از وجود ۳۵ هزار رأی‌اولی این استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کهگیلویه‎‌وبویراحمد ۳۵ هزار رأی‌اولی دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ محمد جمالی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و همراهان شهید ایشان و تبریک عید سعید غدیر گفت: بیان دستاوردهای گسترده دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موجب افزایش مشارکت عمومی خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در آموزش و پرورش، اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، توزیع شیر رایگان، استخدام بیش از 4 هزار نفر در آموزش و پرورش استان، افزایش چشمگیر فضاهای ورزشی و بهسازی فضای آموزشی را از مهم‌ترین اقدامات دولت در آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: تبیین خدمات دولت موجب ایجاد انگیزه و افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد.

جمالی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های آموزشی از طریق تولید کلیپ‌های فرهنگی توسط خبرنگاران پانا و اجرای پویش «پای کار ایران» ویژه انتظارات دانش‌آموزان از رئیس جمهور آینده خبر داد.

وی به 35 هزار رأی‌اولی‌ در استان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی و موتور محرک در جامعه می‌توانند اولیای خویش را به پای صندوق‌های رای کشانده و زمینه مناسب برای مشارکت حداکثری را فراهم سازند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مشارکت حداکثری در انتخابات را نماد اقتدار ملت ایران در جهان و پشتوانه محکمی برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام دانست و عنوان کرد: مشارکت و حضور حداکثری جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان رای‌اولی، بیانگر بصیرت، آگاهی و ولایتمداری آنان است و بدون تردید این حضور باشکوه و حماسی، برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی خواهد افزود.

وی حفظ یاد و خاطره شهدای خدمت و تداوم راه و منش اعتقادی شهیدان را در گرو حضور و توجه مردم به سرنوشت ملی و انقلابی ذکر کرد.

جمالی ضمن دعوت از آحاد مردم به‌خصوص دانش‌آموزان رای‌اولی و فرهنگیان برای مشارکت گسترده در انتخابات، استفاده از هرگونه امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را ممنوع اعلام کرد و افزود: هرگونه فعالیت انتخاباتی در وقت اداری برای کارمندان ممنوع است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به امتحانات نهایی خردادماه امسال اشاره و ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی، مراقبان و ناظران امتحانات در سطح استان گفت: قریب 40 هزار دانش‌آموز در 295 حوزه امتحانی در امتحانات نهایی بدون هیچ مشکلی شرکت کردند و امتحانات نهایی با امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار