رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه کهگیلویه‌و‌بویراحمد عنوان کرد:

مساله‌محوری و مطالبه‌گری هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

یاسوج (پانا) - رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت هیات اندیشه‌ورز به عنوان بازوی فکری بسیج رسانه استان در سال ۱۴۰۳ به سمت مساله‌محوری و مطالبه‌گری حرکت خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مساله‌محوری و مطالبه‌گری هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه در  کهگیلویه‌و‌بویراحمد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد؛ سیدولی موسوی در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها در یاسوج گفت: هیات اندیشه‌ورز به عنوان بازوی فکری بسیج رسانه استان در سال ۱۴۰۳ به سمت مساله‌محوری و مطالبه‌گری حرکت خواهد کرد. 

وی افزود: در جلسه اخیر این هیات، اعضا 2 موضوع را به عنوان مهم‌ترین مساله‌های حوزه رسانه استان انتخاب کرده و مقرر شد این هیات اندیشه‌ورز در سال ۱۴۰۳ روی این ۲ موضوع متمرکز شده و با ارائه راهکارها به سازمان‌های مسئول مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حل این مساله‌ها کمک کرده و برای حل این مسائل مطالبه‌گری کند.

موسوی عنوان کرد: عنوان مساله اول، نبود سازوکارهای مناسب در استفاده از ظرفیت ادارات و سازمان‌های استان برای کمک به معیشت و رفاه اصحاب رسانه کهگیلویه‌و‌بویراحمد است. 

وی گفت: عنوان مساله دوم، نبود سازوکارهای مشخص برای ورود به عرصه رسانه در استان،  ساماندهی خبرنگاران و آموزش و توانمندسازی آن‌ها است. 

رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: رسانه‌های استان در تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و برگزاری دومین کنگره شهدای استان نقش مهمی دارند.

موسوی با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند رئیس بسیج رسانه سپاه فتح استان در انسجام‌بخشی بین رسانه‌های استان و اجرای برنامه‌های خلاقانه برای ارتقای کیفی فعالیت‌های رسانه‌های استان گفت: مهمترین مسائل اولویت‌دار رسانه‌های استان از نگاه هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه، احصا و در جلسات مشترک با حضور مسئولان استانی با جدیت پیگیری خواهد شد. 

وی رویکرد هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه را گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری، ترسیم چشم‌انداز و آینده‌نگری عنوان کرد و گفت: مطالبه‌گری رسانه‌ها از عوامل رشد و پویایی جامعه است که انتظار می‌رود رسانه‌ها با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای به دنبال تقویت روحیه جهادی و انقلابی در میان مسئولان و مردم با اطلاع‌رسانی به هنگام و درست و تحلیل‌های منطقی باشند.

موسوی از برگزاری منظم جلسات هیات اندیشه‌ورز به میزبانی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال 1403 خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج رسانه و سایر اعضا برای ارتقای کیفی فعالیت‌های رسانه‌ها و حل مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد.

عباس رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: رسالت رسانه‌های استان در کنار اطلاع‌رسانی صحیح و مطالبه‌گری منصفانه، ایجاد فضای امیدآفرینی و وحدت بین مردم و مسئولان کهگیلویه‌و‌بویراحمد است. 

 رضایی افزود: بسیج رسانه با برنامه‌ریزی اصولی و مدون و در راستای تقویت رسانه‌های جبهه انقلاب و کمک به حل مشکلات آنان از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار