رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در روزهای 31 خرداد و یکم تیر

یاسوج (پانا) - رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۳۱ خرداد و یکم تیر) خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در روزهای 31 خرداد و یکم تیر

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ یونس محمودزاده با بیان اینکه آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری (31 خرداد و یکم تیر) برگزار می‌شود، گفت: متقاضیان ورود به مدارس سمپاد و نمونه دولتی می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir به صورت اینترنتی نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی افزود: دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آن‌ها بدون عکس بود، لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه روی عکس اقدام کنند.

محمودزاده خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در صورتی‌که به هر دلیل تا روز آزمون موفق به این کار نشدند باید روز آزمون با یک مدرک شناسایی عکسدار (شناسنامه) به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند تا احراز هویت توسط عوامل حوزه انجام شود و به سالن برگزاری آزمون وارد شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار