سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از ۷۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم تحویل آموزش‌‎وپرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد شد

یاسوج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: بیش از ۷۰۰ کلاس درس در دوره ۳ ساله دولت سیزدهم تحویل آموزش و پرورش استان شد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۷۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم تحویل آموزش‌‎وپرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد شد

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ محمد جمالی در سومین نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با بیان اینکه همه اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در مهر‌ماه پیش‌بینی شده است، افزود: برای بازگشایی مدارس در مهرماه هیچ کمبودی وجود ندارد و در تلاشیم با توزیع به‌هنگام کتب درسی و پست‌بندی منظم معلمان، تمام مدارس استان در مهرماه بدون هیچگونه خلل یا تاخیری بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 700 کلاس درس در دوره ۳ ساله دولت سیزدهم تحویل آموزش و پرورش استان شد، افزود: در دولت سیزدهم بیش از 4 هزار معلم جذب آموزش و پرورش استان شد.

جمالی ضمن تشکر از مجموعه صدا و سیمای استان به دلیل پوشش و انعکاس مناسب اخبار رویدادها و برنامه‌های مختلف در هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: صداوسیمای استان علاوه بر این هفته در تمام مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف در طول سال تحصیلی برای پوشش و انعکاس اخبار آموزش و پرورش، سنگ تمام گذاشته است.

وی گفت: این نشست با هدف تعامل و هم‌اندیشی برای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق، به‌موقع و هنرمندانه برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر برگزار شد.

جمالی با اشاره به نقش مهم صدا‌و‌سیما در تبیین و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های آموزش و پرورش، رسانه ملی را همراه و یاور همیشگی آموزش و پرورش دانست و افزود: جشنواره «الف تا» فرصتی مناسب برای پرورش ایده‌های خاص و بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده‌ها و تجارب خاص در مدارس است که به زودی در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار می‌شود و برای معرفی دستاوردها و موفقیت‌های معلمان و دانش‌آموزان استان در این جشنواره نیازمند بیش از پیش رسانه ملی هستیم.

امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان نیز در این نشست با بیان اینکه آموزش و پرورش، یک دستگاه سرمایه‌ای برای تربیت نیروی انسانی است، گفت: آموزش و پرورش به دلیل تاثیرگذاری با بخش قابل توجهی از جامعه در ارتباط است و باید همه موفقیت‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان و معلمان، هنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود.

رئوف افزود: صداوسیمای مرکز استان، آمادگی دارد موفقیت‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف را انعکاس دهد تا شاهد پویایی و بالندگی آموزش وپرورش باشیم.

وی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نیازمند گفتمان‌سازی دانست و افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهم‌ترین راه‌های گذر از بحران‌ها در نظام تعلیم و تربیت است و اجرای این مهم به زعم متولیان امر به گفتمان‌سازی و جدیت و دقت در پیگیری امور پرورشی همراه با آموزش نیاز دارد.

رئوف اظهار کرد: تعلیم و تربیت، ارتباط مستقیمی با فرهنگ جامعه و خانواده دارد و آموزش و پرورش این رسالت را بر عهده گرفته تا ارزش‌های دینی و ملی را توسعه ببخشد و به همین منظور، نظام تعلیم و تربیت باید بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طرح‌‌ریزی و پیگیری شود.

وی افزود: هیچ مانع و فاصله‌ای برای همکاری صدا و سیما با آموزش و پرورش وجود ندارد و برای تحقق اهداف آموزش و پرورش، حمایت همه‌جانبه خود را اعلام می‌کنیم.

رئوف با بیان اینکه همه معاونت‌های صدا و سیما موضوع همکاری با آموزش و پرورش را جدی بگیرند و همه برنامه‌های تولیدی، پیوست آموزش وپرورش داشته باشند، خاطرنشان کرد: البته از آموزش و پرورش هم انتظار می‌رود که در خصوص موضوعات مهم و حساس، هماهنگی‌های لازم را داشته باشد و اهمیت موضوع را از قبل تشریح کنند تا صدا و سیما برنامه‌های متناسب با اهمیت آن تولید و منتشر کند.

سیدولی موسوی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد هم با تقدیر از حساسیت و نگاه ویژه مدیرکل صدا وسیمای استان به آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی هوشمندانه و به‌موقع از فعالیت‌های آموزش و پرورش باعث افزایش اعتماد عمومی و همگرایی بین مردم و مسئولان می‌شود.

موسوی، نقش اطلاع‌رسانی در اقناع‌سازی افکار عمومی در بزرگترین نهاد فرهنگی و آموزشی که با دریایی از ظرفیت، بیشترین جامعه مخاطب را دارد را نقشی والا، تاثیرگذار و تعیین‌کننده در ارائه خدمات مطلوب به مردم و رضایتمندی از سیستم بیان کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش استان با دارا بودن بیش از ۱۷۰ هزار دانش‌آموز، قریب به ۱۵ هزار فرهنگی و با احتساب اولیای دانش‌آموزان بیش از ۷۰ درصد جامعه، مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند که این مهم رسالت صدا‌وسیما و آموزش وپرورش را سنگین‌تر کرده است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان از تعامل مثبت با رسانه‌ها و خبرنگاران در آموزش و پروش خبر داد و اظهار کرد: تعامل با اصحاب رسانه در آموزش وپرورش را یک اصل می‌دانیم و از ظرفیت آنان برای تعالی و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار