معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد:

اعزام ۱۱۰۰ نفر از کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد ارتحال امام‌(ره)

یاسوج (پانا) - معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از اعزام ۱۱۰۰ نفر از این استان به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) به تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۱۱۰۰ نفر از کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد ارتحال امام‌(ره)

ایمان خردمند در جلسه بزرگداشت سالروز ارتحال امام‌‌‌(ره)‌ با بیان اینکه ۱۱۰۰ نفر از استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد به سالگرد مراسم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند، گفت: کاروان استان، فردا (یک‌شنبه 13 خرداد) ساعت ۱۴ به تهران اعزام‌ می‌شوند.

حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این نشست با تسلیت حادثه غمبار شهادت رئیس جمهور و همراهان اظهار کرد: این روزها شاهد ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی برای برگزاری انتخابات زودهنگام هستیم که نامزد ریاست جمهوری باید فردی انقلابی و خستگی‌ناپذیر باشد. چرا که کارهای زیربنایی خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفت که باید استمرار داشته باشد.

حجت‌الاسلام خاضع با اشاره به سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب، شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ معاصر هستند، افزود: حضرت امام(ره) نهضت عظیمی را در تاریخ ایران و جهان، هدایت و به نتیجه رساندند و با سلاح ایمان و توکل به خدا در مقابل نظام شاهنشاهی ایستادند و اسلام را احیا کردند.

وی عنوان کرد: اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) تا همیشه تاریخ، چراغ هدایت بشر خواهد بود و همانطور که اسلام با رحلت پیامبر(ص) متوقف نشد، انقلاب اسلامی هم با رحلت امام(ره) متوقف نشد و روزبه‌روز بالنده‌تر و با قدرت هر چه بیش‌تر تداوم خواهد داشت و شاهد ضعف استکبار و در نتیجه قدرت روزافزون انقلاب اسلامی هستیم.

حجت‌الاسلام خاضع اظهار کرد: مراسم ارتحال سالگرد امام(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در سراسر استان در مرکز استان، روز دوشنبه (۱۴ خرداد) ساعت ۱۰:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد (امام جمعه موقت تهران) در مرکز یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد، نیازمند یک سری هماهنگی خواهد بود که دستگاه‌ها در برگزاری این برنامه با ما همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار