سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز امتحانات نهایی در 171 حوزه امتحانی کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز امتحانات نهایی در 171حوزه در شهرستان‌ها و مناطق 13گانه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز امتحانات نهایی در 171 حوزه امتحانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌‌بویراحمد؛ محمد جمالی در بازدید از برخی حوزه‌های امتحانی شهرستان بویراحمد گفت: طبق برنامه اعلامی همزمان با سراسر کشور، آزمون پایه‌های دهم و یازدهم از امروز در 171 حوزه امتحانی در سطح استان آغاز شد.

وی اظهار کرد: بر اساس بازدید میدانی و گزارش‌های دریافتی از شهرستان‌ها و مناطق 13گانه استان خوشبختانه آزمون‌ها در نهایت دقت و صحت برگزار شد.

جمالی با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم در 124 حوزه نیز طبق برنامه از فردا شروع خواهد شد، خاطرنشان کرد: از دانش‌آموزان عزیز تقاضا داریم با آمادگی در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به اولیا و دانش‌آموزان تاکید کرد: مرجع اصلی اطلاع‌رسانی در خصوص امتحانات و اخبار آموزش و پرورش، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir، کانال اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش و استان در شاد به آدرس https://shad.ir/officialmedu و رسانه ملی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار