پیام تسلیت سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد در پی شهادت رئیس‌جمهوری

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، شهادت رئیس‌جمهور انقلابی، مردمی و خدوم و همراهانش در سانحه هوایی سقوط هلی‌کوپتر حامل ایشان در ورزقان استان آذربایجان شرقی را محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد در پی شهادت رئیس‌جمهوری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویداحمد؛ متن پیام محمد جمالی‌آرند بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حادثه دلخراش سقوط هلی‌کوپتر و شهادت ناباورانه رئیس‌جمهوری، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

این ضایعه اسفبار، مایه‌ تالم جامعه‌ بزرگ فرهنگی و دانش‌آموزی ایران اسلامی از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد همچون دیگر اقشار جامعه شده است که با شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و باارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی(رحمه الله علیه) با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به‌ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه، مسائل و مشکلات مردم را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته، آیت‌الله رئیسی (رحمه الله علیه) را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت وزیر امور خارجه، زنده‌یاد حسین امیرعبداللهیان و همچنین آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی که همراه با رئیس‌جمهور فقید در حین مأموریت به لقاء‌الله پیوستند، اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیاءالله را برای آن خدمتگزاران شریف، طلب می‌کنم و برای بازماندگان، صبر و سلامتی می‌خواهم.»

محمد جمالی‌آرند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار