مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد:

حمایت کمیته امداد از حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت قریب به ۲۰ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت کمیته امداد از حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد

قباد مبشری در آیین نمادین نواختن زنگ احسان و نیکوکاری که با حضور جمعی از مسئولان در مدرسه دخترانه ام ابیها یاسوج برگزار شد، گفت: این جشن با هدف رقم زدن عید خوب برای نیازمندان از امروز شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی اظهار کرد: این جشن با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش استان با هدف مشارکت دانش‌آموزان در احسان و نیکوکاری برگزار شده است.

مبشری با بیان اینکه قریب به ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند، افزود: دانش آموزان به عنوان نماینده ما به همه اقشار جامعه اعلام کنند که بهترین زمان برای کمک‌های (نقدی و غیر نقدی) به نیازمندان  در روز جشن احسان و نیکوکاریست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۳۰۰ پایگاه به صورت سیار و ثابت ‌راه‌اندازی کنیم که بتوانیم این کمک‌ها را جمع‌آوری کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امیدوارم روزی برسد که درد فقر و محرومیت در همه خانواده‌ها ریشه‌کن شود افزود: مردم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را می‌توانند از طریق حضور در پایگاه‌های کمیته امداد به دست مردم نیازمند برسانند و یا با شماره‌گیری#۸۸۷۷* در جشن احسان و نیکوکاری شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار