فرماندار بم؛

بم به دانش‌آموزان خود افتخار می‌کند

بم (‌پانا‌) - فرماندار بم گفت‌ شهرستان بم به داشتن دانش‌آموزانی که توان علمی خود را در سطوح ملی به نمایش می‌گذارند افتخار می‌کند.

کد مطلب: ۱۵۱۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بم به دانش‌آموزان خود افتخار می‌کند

محمد برزنگ در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری، با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده برای ارتقای سطح آموزشی شهرستان و رشد قابل توجه قبولی دانش‌آموزان در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی، فرهنگیان، حقوق و.... گفت: وظیفه همه‌‌ ما این است که ایرانی آبادتر را تحویل نسل‌های بعدی دهیم.

برزنگ تأکید کرد: دانش‌آموزان، آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و تلاش‌های آن‌ها در راه کسب علم و دانش می‌تواند سرعت شکوفایی کشور را افزون کند.

فرماندار بم خاطرنشان‌کرد: بم قطعا به داشتن فرزندانی که قادر هستند توان علمی خود را در سطوح ملی به نمایش بگذارند افتخار می‌کند. 

‌در کنکور سراسری امسال با تلاش مدیران مدارس، دبیران، عوامل آموزشی و اداری و همت خانواده‌ها و فرزندان گرانقدرشان؛ تعداد ۵۶ نفر در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، ۱۰۲ نفر در دانشگاه فرهنگیان، ۶۱ نفر در رشته‌های مهندسی و ۳۱ نفر در رشته حقوق پذیرفته شدند.

در این مراسم همچنین از آرمین اسکندری دانش‌آموز بمی که موفق به کسب رتبه اول کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی شده بود، نیز تجلیل شد. 

خبرنگار : مهرشاد رستم‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار