مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

انجمن اولیا و مربیان مهم‌ترین رکن مدرسه است

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: انجمن اولیا و مربیان، مهم‌ترین رکن مدرسه است و مدیر مدرسه باید جایگاه این انجمن را در صدر برنامه‌های خود قرار دهد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان مهم‌ترین رکن مدرسه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی در مراسم نمادین نواختن زنگ هفته پیوند اولیا و مربیان، اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان، یکی از اصلی‌ترین ارکان آموزش و پرورش است.

رضایی خاطرنشان کرد: اگر خانواده محکم و پابرجا باشد، فرزندان در مسائل مختلف می‌توانند پایداری بیشتری داشته باشند و آستانه تحمل آن‌ها نیز بالا می‌رود.

وی افزود: اگر به خانه و مدرسه به خوبی توجه کنیم، نتایج آن در جامعه تأثیرگذار خواهد بود و حیات طیبه مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر تربیت نسلی متعهد و مسئولیت‌پذیر در مدارس تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی، اصلی‌ترین رکن توسعه پایدار است که در مدارس تربیت می‌شوند و باید مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی تاکید کرد: مدارس ما باید مدارس زندگی باشند و تمامی اصول یک زندگی آرمانی را به دانش‌آموزان یاد دهیم.

رضایی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد باید خانواده، دانش‌آموزان و مربیان را در زمینه‌های مختلف از طریق انجمن اولیا و مربیان توانمند و آگاه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: انجمن اولیا و مربیان، مهم‌ترین رکن مدرسه است و مدیر مدرسه باید جایگاه این انجمن را در صدر برنامه‌های خود قرار دهد و از ظرفیت اولیا و مربیان، متناسب با توانمندی آن‌ها در راستای اهداف مدرسه استفاده کند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان ۱۰۰۰ جلد کتاب تربیتی در حوزه پرورش کودک و نوجوان در قالب طرح شهید سیدمیثم حسینی (شهید فرهنگی حادثه تروریستی گلزار شهدا و رئیس فقید اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش) به کتابخانه‌های مدارس سراسر کشور اهدا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار