دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان:

سرمایه‌گذاری روی دانش‌آموزان آینده کشور را می‌سازد

کرمان (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: اگر سرمایه‌گذاری‌ها روی دانش‌آموزان باشد، آینده کشور ساخته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری روی دانش‌آموزان آینده کشور را می‌سازد

مهدی بخشی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال جاری که صبح امروز در سالن شهید مهدوی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان برگزار شد با اشاره به لزوم تعامل موثر بین مدیران مدارس و کلانتری‌های انتظامی، اظهار کرد: امنیت مدارس باید بالا برود تا دانش‌آموزان در فضای آرام و امن تحصیل کنند.

بخشی با بیان اینکه با نگاه به زندگی مجرمان و بزهکاران متوجه این موضوع می‌شویم که اکثر آن‌ها بازمانده از تحصیل یا تارک تحصیل بوده‌اند، گفت: اگر سرمایه‌گذاری‌ها روی دانش‌آموزان باشد، آینده کشور ساخته خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه کشور، راهی جز توجه به آموزش و پرورش نداریم و در همه تصمیم‌گیری‌ها و برای هر اقدامی که بخواهیم انجام دهیم، اولویت باید با دانش‌آموزان (کودکان و نوجوانان) باشد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه تشکیل کلاس درس، اولویت اصلی ما در سال تحصیلی جدید است، اظهار کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه کلاس درسی خالی از معلم باشد را نداشتیم. البته که تأکید ما هم بر این بوده که حتی اگر معلم هم در مدرسه نباشد، مدیر یا کادر آموزشی مدرسه باید به کلاس درس بروند.

وی از حضور وزیر آموزش و پرورش جهت افتتاح 2 هنرستان در استان کرمان خبر داد و افزود: 69 فضای آموزشی با همت نوسازی مدارس و از بودجه‌های ملی و استانی در قالب طرح شهید عجمیان در مهر سال جاری تحویل آموزش‌ و پرورش شده است.

لازم به ذکر است که در این جلسه از دانش‌آموزان حائز رتبه‌های تک‌رقمی کنکور سراسری سال 1403 (فاطمه صوفی‌آبادی از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان، رتبه 8 در گروه آزمایشی هنر و ریحانه رنجبر کبوترخانی از شهرستان رفسنجان، رتبه 4 در گروه آزمایشی هنر) تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار