مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

زنگ «آغاز نصرالله» زنگ بصیرت و آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان است.

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: زنگ «آغاز نصرالله» زنگ بصیرت و آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۵۰۶۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ «آغاز نصرالله» زنگ بصیرت و آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان است.

رضا رضایی در مراسم نواختن زنگ «آغاز نصرالله» با بیان اینکه شهید سید‌حسن‌نصرالله نماد مقاومت در برابر ظلم و استبداد بود، گفت: ایشان همواره شهادت را به عنوان مرحله‌ای در مسیر رسیدن به ظهور و تحقق وعده الهی می‌دید و اعتقاد داشت که هر قطره خون شهیدان مقاومت، زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و برپایی عدالت جهانی است.

رضایی خاطرنشان کرد: شهادت رهبر حزب‌الله لبنان نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه چراغی روشن برای ادامه مسیر مبارزه تا آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.

وی با بیان اینکه زنگ «آغاز نصرالله » امروز در تمامی مدارس استان نواخته شد، افزود: زنگ «آغاز نصرالله» با سایر زنگ‌هایی که در مدارس داریم متفاوت است، زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ استکبار ستیزی و زنگ انقلاب را در برنامه سال تحصیلی داریم اما زنگی که امروز داریم از نوع بصیرت، آگاهی‌ بخشی و محتوایی برای دانش آموزان است.

رضایی ضمن تبریک عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق ۲» اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار