در سومین رویداد مهر سینمای ایران رخ داد؛

درخشش تمثال سیدحسن‌نصرالله با هنرمندی نقاش رفسنجانی

کرمان (پانا) - همزمان با برگزاری سومین رویداد مهرسینمای ایران هنرمند رفسنجانی تصویر سید حسن نصرالله را به تصویر کشید .

کد مطلب: ۱۵۰۵۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تمثال سیدحسن‌نصرالله با هنرمندی نقاش رفسنجانی

به گزارش پانا از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، همزمان با برگزاری سومین رویداد مهر سینمای ایران در استان کرمان به میزبانی شهرستان رفسنجان، به یاد شهید والامقام سیدحسن نصرالله و در راستای محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، نجمه شمسی هنرمند رفسنجانی با خلق یک اثر هنری، تصویر شهید سید حسن نصرالله را به تصویر کشید.

هنرمندان و شرکت‌کنندگان در این رویداد ، با ابراز همبستگی با آرمان‌های فلسطین و حمایت از مقاومت، بار دیگر بر حقانیت مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید کرده و اعلام داشتند که هنر می‌تواند یکی از ابزارهای مهم در انتقال پیام‌های عدالت‌طلبانه و انسان‌دوستانه باشد.

وحید محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این رویداد با هدف تجلیل از هنرمندان و فعالان سینما در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: رویداد مهر سینمای ایران در حقیقت مربوط به جامعه هنری و سینمایی و مربوط به همه هنرمندان اعم از منتقدان و پژوهشگران در صنوف مختلف سینمایی است و برای همدلی هر چه بیشتر جامعه هنری و سینمایی ایران برگزار شد.

وی افزود: این رویداد را در سال ۱۴۰۱ با محوریت سینمایی انیمیشن در استان کرمان برگزار کردیم و در سال گذشته هم در حوزه تولیدات سینمایی برگزار شد.

محمدی عنوان کرد: امسال تصمیم گرفتیم به شهرستان‌ها بیائیم که قرعه به نام شهرستان رفسنجان درآمد و فرصتی برای تجلیل از کسانی شد که در عرصه سینما فعالیت کرده‌اند اما کمتر دیده شده‌اند .

در سومین جشن مهر سینمای ایران از هنرمندان برجسته کرمان و رفسنجان اعم از امید میرزایی تدوینگر و کارگردان، حسن اسدی فیلمساز انیمیشن، سامان مهدوی آهنگساز فیلم، علی نفیسی بازیگر، عباس حسین‌زاده و حسام حسینی فیلمساز فیلم کوتاه، یادمان محمود بهمنی مدیر موثر در راه‌اندازی شبکه کرمان در سال ۱۳۷۹ و فرید فیروززاده متولد ۱۳۳۶ بندرعباس تصویربردار، حمید نکویی مدرس پیشکسوت رفسنجان، سیدمحمدرضا حسینی کرمانی بازیگر پیشکسوت، محمد خلیلی مدرس و تنوین‌گر، رضا فهیمی مدرس و فیلمساز، رضا حسنی رنجبر فیلمساز جوان و مریم ماهانی بازیگر زن شهرستان رفسنجان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار