با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان؛

مدرسه اوتیسم شهر کرمان به بهره‌برداری رسید

کرمان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مدرسه اوتیسم در شهر کرمان با بیش از ۲۰ فضای آموزشی و توانبخشی به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۵۰۴۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه اوتیسم شهر کرمان به بهره‌برداری رسید

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی در آیین بهره‌برداری از مدرسه اوتیسم گفت: مدرسه اوتیسم شهر کرمان با رویکرد توانبخشی دانش‌آموزان دوره ابتدایی و پیش‌دبستانی دارای اختلالات عصبی و مغزی با حمایت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵ و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به بهره‌برداری رسیده است.

رضایی افزود: نیروهای جدیدی در حوزه آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، جذب آموزش و پرورش شده‌اند که ۲۳ نفر از آن‌ها در این مدرسه شاغل هستند.

وی گفت: ۶۳ دانش‌آموز در مدرسه اوتیسم ثبت‌نام شده‌اند و تهیه محتوای مناسب آموزشی برای دانش‌آموزان و آموزش‌های ضمن‌خدمت همکاران و توانمندسازی آنان در دستور کار است.

مدرسه اوتیسم شهر کرمان با بیش از ۲۰ فضای آموزشی و توانبخشی در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان با حمایت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵ با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، با حضور مدیرکل دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز استان، رئیس آموزش و پرورش استثنایی و ...به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار