مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

اول مهرماه بیش از ۳ هزار معلم جدید‌الاستخدام در استان کرمان شروع به‌کار می‌کنند

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه معلمان نقش مستقیم و اثربخشی در ارتقای کیفیت تحصیلی دارند از آغاز فعالیت بیش از ۳۰۰۰ معلم جدید‌الاستخدام در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اول مهرماه بیش از ۳ هزار معلم جدید‌الاستخدام در استان کرمان شروع به‌کار می‌کنند

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی در نشست تخصصی با تعدادی از نو معلمان استان با اشاره به نقش موثر معلمان به ویژه معلمان جدید الاستخدام در ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با بیان اینکه مدرسه اساسی‌ترین بستر و مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فضای تربیتی برای دانش‌آموزان است، خاطر نشان کرد: پرورش بر آموزش مقدم است و به واقع آموزش منشعب از پرورش خوب است.

رضایی بیان کرد: عامل اصلی در نظام تربیتی، نیروی‌انسانی است که با دارا بودن تخصص و تعهد لازم، نقش محوری در تربیت صحیح دانش‌آموزان را رهبری کرده و بازوی اصلی در پیشبرد سیاست‌‌ها و برنامه‌‌های کلان آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ساماندهی نیروی‌انسانی مهم‌ترین برنامه آموزش و پرورش استان در پروژه مهر است، گفت: در استان کرمان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در روز اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

رضا رضایی با اشاره به استخدام بیش از ۸ هزار فرهنگی در سه سال اخیر افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از ۳ هزار فرهنگی جدید الاستخدام آغاز به کار خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار