مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

750 هزار دانش‌آموز در مدارس استان کرمان ثبت‌نام کرده‌اند

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امسال بیش از 750 هزار دانش‌آموز در استان کرمان، ثبت‌نام کرده‌اند که در 6 هزار و 20 کُد مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

کد مطلب: ۱۵۰۰۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
750 هزار دانش‌آموز در مدارس استان کرمان ثبت‌نام کرده‌اند

رضا رضایی در مانور بازگشایی مدارس اظهار کرد: پروژه مهر، یکی از مهم‌ترین امور در آموزش و پرورش است که ساماندهی نیروی‌انسانی و استانداردسازی فضاهای مورد نیاز را شامل می‌شود‌.

رضایی با اشاره به اینکه مانور بازگشایی مدارس در واقع سنجشی از میزان آمادگی مدیران برای سال تحصیلی جدید است، گفت: به مدیران مدارس سراسر استان توصیه می‌کنم که اگر کمبودی در زمینه معلمان در مدارس باشد، کادر اداری باید کلاس را اداره کنند؛ زیرا واجب‌ترین و اساسی‌ترین کار ما تشکیل کلاس درس است.

وی با بیان اینکه 80 درصد همکاران یعنی 43 هزار و 500 معلم، ابلاغ خود را دریافت کرده‌اند، ابراز کرد: ساماندهی معلمان انجام شده و امیدواریم همان‌طور که سال گذشته کمبود معلم نداشتیم در سال تحصیلی جدید هم کمبودی به لحاظ تامین معلم برای کلاس درس نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کلنگ‌زنی مدرسه خیّرساز در شهر زنگی‌آباد از توابع شهرستان کرمان، افزود: ۱۱۹ مدرسه جدید را در 3 سال گذشته، کلنگ‌زنی کردیم که برخی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند و برخی هم در حال تکمیل هستند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته حدود 3 هزار دانش‌آموز را به کلاس درس بازگرداندیم، افزود: امسال بیش از 750 هزار دانش‌آموز در استان کرمان، ثبت‌نام کرده‌اند که در 6 هزار و 20 کُد مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار