معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان:

دانش آموزان از ۲۴ شهریور برای دریافت کتاب‌های خود به مدرسه مراجعه کنند

کرمان (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به توزیع کتاب‌های درسی بین مدارس گفت: دانش آموزان از ۲۴ تا ۳۱ شهریور برای دریافت کتاب‌های خود به مدرسه مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان از ۲۴ شهریور برای دریافت کتاب‌های خود به مدرسه مراجعه کنند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا امیری‌فرد با اعلام این خبر گفت: طبق جدول زمانبندی مندرج در شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتب درسی سال تحصیلی 1404- 1403، از 10 شهریور امکان صدور حواله سیستمی و تحویل کتب درسی به مدارس ابتدایی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی فعال شد. 

وی اظهار کرد: به مدیران مدارس تاکید می‌شود کتب درسی در فضای ایمن و استاندارد نگهداری شود تا هیچ آسیبی نبینند و طبق شیوه نامه از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۱ شهریور ماه، در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

امیری فرد  با بیان اینکه پس از ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدرسه و تغییر وضعیت ثبت‌نام به قطعی، امکان ثبت سفارش کتاب‌های درسی وجود دارد تاکید کرد: دانش آموزانی که به هر دلیلی هنوز برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده‌اند هر چه سریعتر با ثبت‌نام قطعی در یکی از مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند تا در ابتدای مهرماه و آغاز سال تحصیلی مشکلی نداشته باشند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار