به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار صورت گرفت:

تجلیلِ مدیر آموزش و پرورش از خبرنگاران شهرستان قلعه گنج

قلعه‌گنج (پانا) - طی مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش، از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در شهرستان قلعه گنج تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیلِ مدیر آموزش و پرورش از خبرنگاران شهرستان قلعه گنج

سید اسماعیل حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار، پیرامون رسالت رسانه ها در انعکاس عملکرد های مثبت و چالش ها و کمبودهای یک سیستم سخن گفت و خاطر نشان کرد: خبرنگاران پیوسته همسو با آموزش و پرورش در انعکاس زحمات معلمان پرتلاش و دستاوردهای آموزش و پرورش همراه بوده اند.

حسینی ضمن ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف آموزش و پرورش و با بیان اینکه هرگونه قضاوت در مورد میزان کارایی یک سیستم باید مبتنی بر آمار و ارقام باشد افزود: آمار و ارقام بیانگر رشد محسوسِ آموزش و پرورش در تمامی شاخص های موجود است.

 

 اسماعیل ماندگاری معاون آموزشی و علیرضا دادخدایی معاون پرورشی ضمن تشریح محورهای مربوط به حوزه خود، گزارش عملکردی از میزان پیشرفت شاخص های آموزشی و پرورشی ارائه دادند.

 

در این جلسه همچنین خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج، به ارائه نظرات،ایده ها و تجارب خود در رابطه با مسائل آموزش و پرورش به ویژه آسیب های اجتماعی پرداختند و از همکاری خود و گروه های هنری شهرستان با آموزش و پرورش جهت کاهش آسیب های اجتماعی صحبت کردند.

در پایان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار طی آیینی، از زحمات و تعامل موثر خبرنگاران و اصحاب رسانه با آموزش و پرورش تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار : امیر مهدی حسنی جاز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار