مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

حق‌طلبی، عدالت، شرافت و آزادگی رمز جاودانگی عاشورا است

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با صدور پیامی، حق‌طلبی، عدالت، شرافت و آزادگی را رمز جاودانگی عاشورا دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حق‌طلبی، عدالت، شرافت و آزادگی رمز جاودانگی عاشورا است

متن پیام محمود رجبی‌پور به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ‌اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

حماسه کربلا و رخدادهای تاسوعا و عاشورا در ظُلَماتِ دنیایِ دنیاطلبان همچون خورشیدی است که از مَطلعِ نبوت و ولایت نورافشانی می‌کند و در دریای متلاطم زمان، کَشتی نجاتی با سکانداری حضرت حسین ابن علی علیه السلام است که همه شیفتگان و علاقه‌مندان به سعادت دنیوی و اخروی را در پناه آل رسول‌الله به ساحل امن می‌رساند.

عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی امام حسین(ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می‌شود، حق‌طلبی، عدالت، شرافت و آزادگی رمز جاودانگی عاشورا است.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، فرا رسیدن  ایام حزن و اندوه و ماه سوگواری اهل بیت(ع) و فرارسیدن ایام‌الله تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم شریف استان، همکاران ارجمند و دانش‌آموزان عزیز تسلیت عرض نموده و  امید آنکه همگان رهرو راستین سید و سالار شهیدان باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار