مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

امام خمینی(ره) امید و روشنی را در دل ستمدیدگان متبلور ساخت

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در پیامی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد گفت: امام خمینی(ره) امید و روشنی را در دل ستمدیدگان متبلور ساخت.

کد مطلب: ۱۴۷۸۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی(ره) امید و روشنی را در دل ستمدیدگان متبلور ساخت

متن پیام محمود رجبی‌پور به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

امام‌ خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است، راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند. (مقام معظم رهبری) 

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ‌مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستمدیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب‌عزا شدند.
البته امام خمینى زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست.

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه‌ای عطف و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه‌های متعالی حضرت امام‌خمینی(ره) پیوندی ناگسستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵ خرداد است که امروز سراسر جهان، پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، نهضت بزرگ خمینی کبیر(ره) را دریافت کرده‌اند و وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزین راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم.

اینجانب سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بر حقش، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، جامعه فرهنگیان و مردم شریف استان کرمان تسلیت عرض می‌نمایم.

امید است با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز، بیش از پیش تلاش نماییم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار