استاندار کرمانشاه:

مدیران برای ارتقای فضای کسب و کار در استان تلاش کنند

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه از مدیران استان خواست نهایت تلاش و اهتمام خود را برای ارتقای فضای کسب و کار در استان تلاش کنند.

کد مطلب: ۹۶۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران برای ارتقای فضای کسب و کار در استان تلاش کنند

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در در هشتاد و دومین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور اعضا در محل سالن تدبیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مدیران وظیفه دارند برای اشتغال جوانان و ارتقای فضای کسب و کار استان تلاش نمایند و زمینه را برای تسهیل و اجرای طرح های اشتغالزایی فراهم سازند.

وی تاکید کرد: کلیه دستگاه های اجرایی فرآیندهای صدور مجوز و گسترش فعالیت واحدهای تولیدی را در راستای تسهیل امور و رونق تولید بازنگری نمایند و تسریع و سهولت در انجام امور تولید کنندگان را در اولویت قرار دهند.

نماینده ارشد دولت در استان بیان داشت: دستگاه های اجرایی در حل مشکلات تولید کنندگان اهتمام جدی و عزم راسخ داشته باشند و شرایط را برای بهبود و رونق تولید فراهم کنند.

بازوند گفت: دستگاه های اجرایی حق ندارند به دلیل فرآیندهای غیرضروری، مصوبات را با تاخیر انجام دهند.

وی تصریح کرد: زمان در اجرای مصوبات برای ما اولویت دارد و تاخیر در تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم را نخواهیم پذیرفت.

رئیس سازمان صمت( دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید) نیز در این جلسه گفت: اعضای کارگروه در اجرای مصوبات ستاد تسهیل بر اساس برنامه زمانبندی اقدام نمایند، اجرای دستورالعمل های لازم با دستور استاندار کرمانشاه برای رفع مشکلات تولید کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این جلسه طرح های کشاورزی و صنعتی با رویکرد تسهیل شرایط و ساز و کارهای اداری به منظور حمایت از تولید کنندگان، رفع مشکلات، رونق تولید و صدور مجوز و گسترش فعالیت ها با حضور مجریان طرح مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار