نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امروز رسانه‌ها در جوامع بشری میدان داری می‌کنند

کرمانشاه(پانا)_نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه گفت: امروز که رسانه‌ها در جوامع بشری میدان داری می‌کنند، نقش خبرنگاران در تولید و انتشار اخبار بسیار مهم و تاثیرگذار است.

کد مطلب: ۱۴۹۳۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
امروز رسانه‌ها در جوامع بشری میدان داری می‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌ نماز جمعه امروز کرمانشاه ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه که رسالتی مهم درپیش دارند و یادآوری اینکه روزانه هزاران پیام با ظاهر انقلابی و حزب الهی در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: برخی از این پیام ها کار دشمن است تا بتواند دو قطبی مد نظر خود را در جامعه ایجاد کنند اما همانطور که در زمان انتخابات موفق نشدند، به امید خدا و هوشیاری مردم هرگز موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از خطبه‌ی نماز جمعه کرمانشاه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در دولت سیزدهم گفت: تخصیص ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه آهن کرمانشاه - خسروی فقط یکی از این اقدامات ارزشمند است و موفقیت‌های دولت سیزدهم باید توسط اصحاب رسانه برای مردم بازگو شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با تعهدی که دارند سعی می‌کنند اخبار و واقعیت‌ها را به درستی در جامعه اطلاع رسانی کنند، افزود: باید در انعکاس اولیه اخبار نهایت دقت را داشت چرا که خبر منتشر شده را نمی‌توان جمع کرد و دِین آن تا قیامت بر گردن خبرنگار می‌ماند.

خبرنگار : بهار محمودآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار