نشست صمیمی اصحاب رسانه و گرامیداشت روز خبرنگار در اسلام آباد غرب

اسلام‌آباد‌ غرب (پانا) - هم زمان با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که در تقویم ایران اسلامی روز خبرنگار نامگذاری شده، جلسه تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی اصحاب رسانه و گرامیداشت روز خبرنگار در اسلام آباد غرب

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ هم زمان با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که در تقویم ایران اسلامی روز خبرنگار نامگذاری شده، جلسه تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آباد غرب با حضور اصحاب رسانه، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آباد غرب، رضا حیدری معاونت سیاسی فرمانداری، مهدی بساطی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرسعید جلیلیان شهردار، کیومرث صید محمدی رییس و شهرام مرادی نایب رییس شورای اسلامی شهر برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم توسط مسعود باقری آغاز شد و در ادامه مهدی بساطی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، و تبریک روز خبرنگار گفت: این روزها خبرنگارانی هستند که توسط باند جنایت کار اسرائیل به خاک و خون کشیده میشوند و به احترام این عزیزان یک دقیقه قیام می‌کنیم.

وی علاوه بر قدردانی از حمایت‌های فرماندار، شهردار و مجموعه شورای اسلامی شهر تصریح کرد: روز خبرنگار و دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه فرصتی مغتنم و افتخاری برای شهر شهیدان مرصاد است.

بساطی با ارائه آماری از وضعیت فرهنگی و هنری شهرستان گفت: اسلام آباد غرب دارای ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بسیاری است چون دارای هنرمندانی توانا و بی‌ادعاست.

در ادامه مراسم، خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادات و دغدغه‌هایی در‌خصوص شهرستان پرداختند.

سپس حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آباد غرب با تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و فرمانده دلیر جبهه مقاومت در فلسطین، روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت و در خصوص اهمیت اطلاع رسانی و ارزش کار خبرنگار عنوان کرد: اقدامات مسئولین و دستگاه‌های اجرایی به واسطه شما عزیزان به مردم اطلاع رسانی میشود و این شغل با حساسیت بالایی مواجه است.

حمیدرضا کرمی قشر خبرنگاران را انسان‌هایی بدون ادعا خواند و ارتباط مدیران دستگاه‌ها و روابط عمومی ادارات را با خبرنگاران لازم و ضروری دانست‌.

خبرنگار : محمد حسین احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار