معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

پژوهش‌ها باید در راستای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش باشد

کرمانشاه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پژوهش‌ها باید در راستای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌ها باید در راستای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش باشد

به گزارش پانا از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛ فردین یاوری در هفتمین نشست شورای تحقیقات که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان، نماینده دیوان محاسبات، ذیحساب، سرگروه‌های دروس علوم تجربی و فیزیک متوسطه اول و دوم و همچنین کمیته کاربست یافته‌های پژوهشی که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد، ضمن خوش‌آمدگویی و قدردانی از حضور حداکثری و اثربخش اعضای این شورا اشاره کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و زیرنظام پژوهش و برنامه‌ریزی، تمام فعالیت‌های پژوهشی از جمله پژوهش‌های کاربردی باید پیوست کاربستی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه  پژوهش‌ها باید در راستای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش باشد، خواهان اجرای تمام فرآیندهای علمی مربوط به مساله‌یابی و مساله‌شناسی در آموزش و پرورش شد.

در ادامه این نشست، بهرام صفری، رئیس گروه تحقیق و پژوهش ضمن تشریح دستورکار جلسه، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های پژوهشی انجام‌گرفته در ماه‌های گذشته ارائه داد.

صفری همچنین از راه‌اندازی اندیشکده معلم و طرح راهیان پیشرفت که حاصل اجرای تفاهم‌نامه فی‌مابین جهاد دانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بود، خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار