معاون پژوهش، برنامهریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه:
پژوهشها باید در راستای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش باشد
کرمانشاه (پانا) - معاون پژوهش، برنامهریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پژوهشها باید در راستای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش باشد.
![پژوهشها باید در راستای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش باشد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/KEfy6tfT7TJl/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHFd_39Ct_bU8sAIKXaKdntA,,/%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA+%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA.jpg)
به گزارش پانا از پایگاه اطلاعرسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛ فردین یاوری در هفتمین نشست شورای تحقیقات که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاههای استان، نماینده دیوان محاسبات، ذیحساب، سرگروههای دروس علوم تجربی و فیزیک متوسطه اول و دوم و همچنین کمیته کاربست یافتههای پژوهشی که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد، ضمن خوشآمدگویی و قدردانی از حضور حداکثری و اثربخش اعضای این شورا اشاره کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و زیرنظام پژوهش و برنامهریزی، تمام فعالیتهای پژوهشی از جمله پژوهشهای کاربردی باید پیوست کاربستی داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه پژوهشها باید در راستای رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش باشد، خواهان اجرای تمام فرآیندهای علمی مربوط به مسالهیابی و مسالهشناسی در آموزش و پرورش شد.
در ادامه این نشست، بهرام صفری، رئیس گروه تحقیق و پژوهش ضمن تشریح دستورکار جلسه، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای پژوهشی انجامگرفته در ماههای گذشته ارائه داد.
صفری همچنین از راهاندازی اندیشکده معلم و طرح راهیان پیشرفت که حاصل اجرای تفاهمنامه فیمابین جهاد دانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بود، خبر داد.
ارسال دیدگاه