مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد؛

اجرای برنامه نظام دوری در 40 درصد مدارس ابتدایی کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای برنامه نظام دوری در 40 درصد از مدارس ابتدایی این استان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه نظام دوری در 40 درصد مدارس ابتدایی کرمانشاه

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛ سلمان محمدی در نشست کارگروه توسعه مدیریت استان، جلسه را با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت آغاز کرد و گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که توفیق ادامه دادن راه شهدای عزیز را به تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عطا کند.

محمدی در خصوص استقرار برنامه نظام دوری در 40 درصد از مدارس ابتدایی استان تصریح کرد: ان‌شاءالله پس از این جلسه به‌صورت تخصصی‌تر به این مهم در قالب جلسات هم‌اندیشی بین معاونت‌ها و ادارات ذی‌ربط پرداخته شود تا موجبات اجرای مطلوب این برنامه ارزشمند که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مطرح شده، فراهم شود.

وی افزود: لازم می‌دانم از زحمات مجموعه همکاران کارگروه توسعه مدیریت استان به‌ویژه همکاران حوزه معاونت آموزش ابتدایی و معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع بابت برگزاری مطلوب فرآیند ارزیابی تخصصی آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ تشکر کنم و لازم به ذکر است که تمام این دستاوردها و موفقیت‌ها حاصل روحیه همدلی و همکاری و وحدت و انسجام درون‌سازمانی است که در جلسات مختلف به آن اشاره شده است.

زهرا نجار، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند موفقیت‌آمیز فرآیند ارزیابی تخصصی آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در خصوص اجرای راهکار ۸-۲۱ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر استقرار نظام دوری در دوره اول ابتدایی اظهار داشت: در خصوص مزایای اجرای برنامه نظام دوری، مطالعات تطبیقی فراوانی صورت گرفته و در قالب راهکارهایی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطرح شده است.

نجار ضمن اشاره به اینکه برنامه نظام دوری در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ نیز به صورت آزمایشی و در قالب تحت شمول قرار گرفتن ۱۰ کلاس درس (پایه اول ابتدایی) در استان اجرا شد و معاونت آموزش ابتدایی برنامه سالانه‌ای را نیز در راستای اجرای مطلوب آن طراحی، تنظیم و اجرا کرده است، ادامه داد: پیرو تاکیدات مقام عالی وزارت، اشارات مطرح‌شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و شیوه‌نامه ساماندهی نیروی انسانی، امیدواریم که با همراهی و همکاری تمامی واحدهای ذی‌ربط در سطح استان بتوانیم شاهد اجرای مطلوب این برنامه در سطح 40 درصد از مدارس ابتدایی باشیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر ضرورت اجرای کامل و دقیق مفاد بخشنامه نظام دوری و تحت پوشش قرار گرفتن چهل درصد مدارس دوره اول ابتدایی استان (با رعایت نسبت برابر جنسیت دخترانه و پسرانه) تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار