پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی کرمانشاه به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

کرمانشاه (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه طی پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۹۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی کرمانشاه به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

رضا محمدی در این پیام گفت: «چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار،روشن کرد و به آزادی و آزادی معنایی تازه بخشید.

بی تردید یکی از مهمترین اهداف قیام حضرت امام خمینی(ره) احیای اخلاق و معنویت در عصر حاضر، مقابله با استعمار و استبداد، حمایت از محرومان و مستضعفان بوده است و امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی این مسیر توسط حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای سرافرازانه ادامه دارد.

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با ” ایثار، اقتدار و صلابت” اسلام محمدی را در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه‌ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگستنی دارد و وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزین راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم.

ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی و جامعه بزرگ فرهنگی  تسلیت عرض می‌نماییم.»

 

خبرنگار : پارمیدا پاکراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار