بیانیه دانش‌آموز‌خبرنگاران پانای استان کرمانشاه در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

کرمانشاه (پانا) - دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا در پی شهادت رئیس‌جمهور ‌حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه‌ای را صادر کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش‌آموز‌خبرنگاران پانای استان کرمانشاه در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رسولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: مَن مَشی فی عَونِ أخیهِ و مَنْفعتِهِ فلَهُ ثَوابُ المُجاهِدینَ فی سبیلِ اللّه. [ثواب الأعمال: ۳۴۰/۱.] کسی که برای کمک به برادر خود و نفع رساندن به او اقدام کند پاداش مجاهدان در راه خدا را خواهد داشت.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با قلبی آکنده از غم و اندوه، شهادت رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را که در مسیر خدمت به میهن و مردم سرافراز ایران به وقوع پیوست، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمائیم.

جهاد و تلاش ‌حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در طول خدمت خود در جایگاه‌‌های مختلف، از جمله در قوه قضائیه، تولیت آستان مقدس رضوی علیه‌السلام و در انتها، در قامت ریاست جمهوری اسلامی ایران، زبانزد توده‌های مختلف مردم و نشانگر اخلاص در عمل محبوبیت ایشان در نزد مردم ایران بود.

خبرنگاران خبرگزاری پانا در استان کرمانشاه برای ایشان و همچنین سایر شهدای این سانحه ناگوار، از جمله مرحوم دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و از همراهان جبهه مقاومت، مرحوم آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، و مرحوم دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جزیل مسئلت دارد.

خبرنگاران خبرگزاری پانا استان کرمانشاه»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار