مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان خبر داد:

اعزام همزمان کاروان‌های تجهیزات آموزشی به مدارس استان کردستان

سنندج (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان گفت در راستای بهبود کیفیت آموزشی و نوسازی زیرساخت‌های مدارس، کاروان‌های تجهیزات آموزشی به‌طور همزمان به مدارس استان کردستان اعزام می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم مرادی در حاشیه آیین اعزام همزمان کاروان‌های تجهیزات آموزشی به مدارس استان کردستان ضمن تبریک به مناسبت مولود حضرت ختمی مرتبت و آغاز هفته وحدت در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «امروز با افتخار، تجهیزات هنرستانی و مدارس را به تمام نقاط استان ارسال می‌کنیم.»

وی افزود: «این تجهیزات شامل حدود ۶۰۰ قلم از لوازم آموزشی مورد نیاز هنرستان‌ها است. هدف این است که سال تحصیلی جدید را با دانش‌آموزان استان به‌گونه‌ای متفاوت‌تر از گذشته آغاز کنیم.» 

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان با اشاره به وجود تجهیزات قبلی در هنرستان‌ها گفت: «این تجهیزات به دلیل مستهلک شدن و استفاده زیاد در سال‌های گذشته، نیاز به نوسازی داشتند. به لطف خدا و مساعدت سازمان نوسازی مدارس کل کشور، حدود ۲۷ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی امروز در سطح استان توزیع می‌شود.»

مرادی همچنین به خرید تجهیزات برای مدارس اشاره کرد و افزود: «امسال ۳۲ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی شامل میز و نیمکت، صندلی دسته‌دار، کامپیوتر، ویدئوپروژکتور و لپ‌تاپ برای تمام دانش‌آموزان در سطح استان توزیع خواهیم کرد.»

وی ادامه داد: «علاوه بر این بهسازی سیستم‌های گرمایشی نیز در دستور کار قرار دارد که برای آن ۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است. همچنین برای نخستین بار، خرید تجهیزات آزمایشگاهی به مبلغ 6.5 میلیارد تومان شامل تلسکوپ نجوم و تجهیزات آزمایشگاه‌های فیزیک، زیست‌شناسی و شیمی در حال انجام است.»

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان گفت: «در مجموع، امسال حدود ۷۱ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی برای مدارس تهیه کرده‌ایم. این مراسم به‌صورت نمادین در سطح کشور برگزار می‌شود و هر کاروان به نام یکی از شهدای عزیز کشورمان است که هدیه‌ای به دانش‌آموزان گرامی استان کردستان محسوب می‌شود.»

حجم فایل ویدیویی : ۲۹.۵۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۴۹ دانلود فایل
خبرنگار : سنا باتمانی، دانش‌آموز: امیرمحمد باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار