مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد ماند

سنندج(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش و اداره‌کل آموزش و پرورش استان بر این است که در مهرماه هیچ کلاس درسی بدون معلم نماند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

هاشم ناظمی جلال؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، در گفت‌وگو با پانا گفت:«تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش و اداره‌کل آموزش و پرورش استان بر این است که در مهرماه هیچ کلاس درسی بدون معلم نماند و هیچ معلمی بدون ابلاغ فعالیت نکند.» 

ناظمی جلال با اشاره به اقدامات انجام شده برای تأمین نیروی انسانی گفت:«یکی از راهکارهای ما جذب حدود ۱۱۶۴ نفر جوان متعهد و تحصیل‌کرده از طریق آزمون استخدام آموزگاری و دبیری است. مراحل استخدام بیشتر این افراد، به ویژه در مقاطع ابتدایی و متوسطه، به پایان رسیده و امیدواریم که روز اول مهر این عزیزان در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند.» 

وی همچنین به ادامه خدمت معلمان ارزشمند اشاره کرد و افزود:«بسیاری از معلمانی که امسال می‌توانستند بازنشسته شوند، با تصمیم خود به ادامه خدمت پرداخته‌اند که این امر به تأمین نیروی انسانی کمک خواهد کرد.» 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد:«بخشی از کمبود معلمان نیز از طریق شاغلینی که در مجموعه آموزش و پرورش هستند، جبران خواهد شد. این افراد بیش از ساعات وظیفه هفتگی خود، به کمک خواهند آمد و حق‌التدریس نیز دریافت خواهند کرد.» 

ناظمی جلال در پایان گفت:«اگر همچنان با کمبود معلم مواجه شویم، از طریق بازنشسته‌های سال‌های قبل نیز افرادی را به‌کارگیری خواهیم کرد و برای آنها مشوق‌هایی را در نظر خواهیم گرفت. امیدواریم با این تدابیر، بتوانیم کیفیت آموزش را ارتقا داده و به نیازهای دانش‌آموزان پاسخ دهیم و سال تحصیلی خوبی را آغاز کنیم.» 

حجم فایل ویدیویی : ۲۲.۵۰M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۵۲ دانلود فایل
خبرنگار : سنا باتمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار